De kosten..

Van dat matrasje wist ik ja, is ook wat hygienischer om een nieuwe te kopen, ik zou zelf altijd een nieuw matrasje kopen ja!

Haha pompom, je man met die draagzak, haha ik zou niet meer bijkomen man,.. haha.. zo bedoel ik maar, mannen doen alsof ze er niks om geven en dat ze nog makkelijk 3jaar kunnen wachten maar ondertussen haha..
En stond het toch een beetje leuk die draagzak?? haha, wel een mooie smoes moet ik zeggen!!!

Mijn man is al aan het bedenken hoe we het straks aan onze ouders gaan vertellen als blijkt dat ik zwanger ben. Als ik dan zeg dat het nog wel een jaar kan duren voordat het zover is (we zijn net in ronde 1), zegt hij "ja maar jij bent er toch ook al mee bezig".
En ik maar denken dat het hem koud laat wanneer het lukt.

Ze doen wel alsof het ze niks doet allemaal. En dat wij gek zijn als we al voordat we zwanger zijn dingen kopen en er mee bezig zijn. Maar ondertussen zijn ze zelf net zo erg.

liefs wanda

Wanda ik ben het volkomen met je eens... die mannen van ons toch he?? doen alsof het ze niks intresseert maar ondertussen.. haha..

Maar wel leuk dat je man er al zo druk mee bezig is, wou dat de mijne op dat gebied ook zo lekker bezig was, maar ja, zal hem maar niet teveel pushen want dat werkt alleen maar averechts..

Nou hoop dat je snel zwanger bent, en dat je man dan snel kan nadenken hoe hij het kan vertellen hihi..

Liefs, Maaike

Je moet mannen inderdaad niet te veel pushen. Ik wou zelf al langer stoppen met de pil, maar daar was hij niet aan toe. Op een gegeven moment zei hij tegen me, als die kamer is opgeruimd mag je stoppen. Maar ik was in die tijd oververmoeid en deed dus niet zoveel. Een paar weken geleden had ik ineens een opruimbui en was die kamer in drie dagen helemaal leeg. Toen ging het hem toch te snel. Dus ik dacht al, dat wordt nog een paar maanden doorslikken. Maar ineens was hij er blijkbaar toch aan toe, en heeft hij de pil verstopt om mij duidelijk te maken dat ik mag stoppen.

Ik weet het geduld is moeilijk, maar wordt uiteindelijk wel beloond.

liefs wanda

Ja daar heb je ook wel weer gelijk in, maar ja als het eenmaal kriebelt is het ontzettend moeilijk om je gevoelens in bedwang te houden, want ja zeg eerlijk, een man weet niet hoe sterk die gevoelens zijn en al helemaal niet hoe ze voelen.. Af en toe is het dan weleens oneerlijk dat de man het dan altijd voor het zeggen heeft, terwijl ze het helemaal niet doen om je te pesten ofzo, maar toch voelt het af en toe echt wel zo!!!

hahaha zo herkenbaar, mijn vriend heeft ook albedacht hoe het leuk is om te vertellen. Ook kan hij zijn mond niet erg houden dus de halve wereld weet al dat we druk aan het klussen zijn.
Ik zou wel in een deuk liggen als ik mijn vriend zou zien met een draagzak.
Daar is hij (denk ik) te nuchter voor maar verder gaat hij overal graag mee naar toe.

Mijn vriend is opt moment nog een beetje terughoudend.. Hij wilt het al wel heel erg graag, maar wilt toch eerst ffies wachten tot ik een baan heb, maar hij heeft het toch al wel tegen zijn opa en oma vertelt, zijn broer, zijn moeder.. dus het begin is er al

Zit op zich ook wel iets in, om even te wachten tot je een baan hebt.
Nu maar hopen dat je die snel hebt, en hij overstag gaat.

Succes.

Liefs wanda

Terug
Bovenaan