De laatste 50 dagen .. Aftellen!

<p>Nog 48 dagen te gaan tot de uitgerekende datum .. Het kan voor mij niet snel genoeg gaan. Het lijkt me leuk om met meerdere dames af te tellen. Ervaringen te delen en gewoon gezellig te kletsen over die laatste langeeeee dagen wachten. </p>

Hier nog 6 dagen aftellen tot de uitgerekende datum! Heb al een week lang voor weeen. Elke x denk ik zou t? Maar neeeee... nu als ik wat voel denk ik: nee zal wel weer niet hahaha

Spannend hoor! 
Hier nog 32 dagen tot de uitgerekende datum, de kleine ligt al helemaal ingedaald en de slijmprop al verloren, jammer genoeg zegt het allemaal niks ?
ik merk wel dat ik het een beetje zat wordt nu, zou graag m’n eigen lichaam weer terug hebben want m’n bewegingsvrijheid nu is nihil, kan niet wachten om weer fatsoenlijk te kunnen bukken ?
@mylife hoe voelen die voorweeen, ookal pijnlijk? Spannend zeg!!

Het is mijn eerste kindje ja! Dus extra spannend allemaal. Ik moet wel zeggen dat omdat ik er klaar mee ben wel ‘zin’ heb in de bevalling. Zo van; kom maar op!! 

Ik hoop thuis te kunnen bevallen. Lijkt me echt heel fijn in ons eigen veilige plekje. 

Ook hoop ik ergens stiekem dat hij wel echt of iets eerder of in ieder geval niet veel later dat een paar dagen overtijd komt. Ik ben namelijk 19/12 uitgerekend. 

Terug
Bovenaan