De laatste 50 dagen .. Aftellen!

Hier nog 58 dagen... Gelukkig want we moeten nog bijna alles doen voordat de kleine kan komen ? Hele drukke maanden gehad.. En een ukkie van 16 maanden... Nu in alle rust alles klaar maken.. 

@jannekevs dat lijkt me ook heerlijk zeg, rustig de tijd om aan je kleintje te wennen! 

@wolffje haha nou gelukkig heb je nog ff! Lijkt me ook heel druk als je er al eentje heb rondlopen, vind het zwanger zijn nu al vermoeiend laat staan met een kleintje erbij
nog meer dames die mega slecht slapen en tips hebben? Lig elke nacht wel een paar uur wakker, super frustrerend.

Hier nog 22 dagen te gaan. Bij elke krampje denk je, Zal dit het begin zijn?
Ja ik slaap hier ook slecht. Heel veel wakker. Vooral tussen 3 en 5 snachts. Ik probeer me er zo min mogelijk aan te irriteren en blijf gewoon liggen. Volgens mij rust het lichaam dan wel Gewoon uit

Ik ben ook veeeel wakker !!! Vannacht tot half 2. Ik heb veeeel krampen en pijntjes. Vannacht tot bijna overgeven aan toe.. bah.. maar nog geen baby. Nog 5 dagen dan is mn uitgerekende datum. 

@mylife Spannend zeg! Voor jou écht de laatste loodjes. 

Ik slaap heel wisselend, de ene nacht goed de andere nacht echt verschrikkelijk. Heb er niet de gouden tip voor. Ik heb het geluk dat ik niet meer hoef te werken dus kan rustig aan doen en eventueel overdag nog een dutje doen als ik dat zou willen. Het lijkt me zo naar als je nog moet werken. Heb al vaak zat gedacht; pff wat als ik nu nog werkte hoe had ik dat vol gehouden!? Dus respect voor de dames die nog werken hoor!! 

Mijn man is er ook klaar mee op zijn manier en wil graag zijn zoontje ontmoeten. Echt heel schattig. 

Hahaha we liggen met z’n allen dus lekker wakker s’nachts, ik heb het vaak rond 3 uur en dan slaap ik pas weer rond 6. Zou inderdaad ook niet weten hoe ik dit zou volhouden als ik nog zou werken.
hou vandaag opeens mega veel vocht vast in 1 been/voet, ziet er vreemd uit haha.
hier nog een ongeduldige man hoor, hij kan niet meer wachten tot hij z’n zoontje kan ontmoeten, heel lief. 

[quote quote=10261229]@mylife Spannend zeg! Voor jou écht de laatste loodjes. Ik slaap heel wisselend, de ene nacht goed de andere nacht echt verschrikkelijk. Heb er niet de gouden tip voor. Ik heb het geluk dat ik niet meer hoef te werken dus kan rustig aan doen en eventueel overdag nog een dutje doen als ik dat zou willen. Het lijkt me zo naar als je nog moet werken. Heb al vaak zat gedacht; pff wat als ik nu nog werkte hoe had ik dat vol gehouden!? Dus respect voor de dames die nog werken hoor!! Mijn man is er ook klaar mee op zijn manier en wil graag zijn zoontje ontmoeten. Echt heel schattig.[/quote]
Ik werkte ook maar tot 28 wk .. toen ging t niet meer. Tot wanneer heb jij gewerkt?

[quote quote=10261235]Hahaha we liggen met z’n allen dus lekker wakker s’nachts, ik heb het vaak rond 3 uur en dan slaap ik pas weer rond 6. Zou inderdaad ook niet weten hoe ik dit zou volhouden als ik nog zou werken. hou vandaag opeens mega veel vocht vast in 1 been/voet, ziet er vreemd uit haha. hier nog een ongeduldige man hoor, hij kan niet meer wachten tot hij z’n zoontje kan ontmoeten, heel lief.[/quote]
Vocht! Dat hou ik ook al super lang vast. Laatst was ik echt zo'n opgeblazen vocht olifant hahah en heb t super erg. Vocht in mn handen en polsen waardoor ze constant pijn doen.. vocht in mn benen en voeten.. mn gezicht! Vreselijk. Ben waarsch gwn 1.5 kg a 2 kg zwaarder door alleen al vocht

Terug
Bovenaan