De laatste 50 dagen .. Aftellen!

[quote quote=10277484]update! Dinsdag 24 december ben ik ingeleid om half 8. Rond 9 uur kwamen ze er al achter dat ik 3-4 cm ontsluiting had! Best knap want heb geen enkel weeën activiteit gehad! Maar goed ik mocht niet meer naar huis! Half 2 zijn ze gestart met de weeën op te wekken door mij een infuus met Oxytocine te geven. 9 uur in de avond waren de weeën zo vervelend dat ik maar een ruggenprik heb genomen. Gister 25 december om kwart over 7 in de ochtend had ik volledige ontsluiting en mocht ik gaan persen! Om half 9 hebben ze de vacuümpomp er bij gehaald en nog geprobeerd op deze manier onze stoere bink geboren te laten worden. Maar helaas was dat niet mogelijk! Dus hebben ze een spoed keizersnede bij mij uitgevoerd! De ruggenprik wou ook niet werken dus hebben ze de keizersnede onder narcose uitgevoerd! Onze stoere bink is dus op 25 december om 09:46 geboren! [/quote]
Gefeliciteerd ? Klinkt als een heftige bevalling. Hopelijk knappen jullie snel op en kunnen jullie gaan genieten. 

Ook mijn 2de dame is geboren na een ballonnetje en inleiding. 25 december kregen we het ballonnetje geplaatst. En 26 december om 16:32 uur is onze dame geboren. 

Terug
Bovenaan