De laatste 50 dagen .. Aftellen!

@jannekevs oei dan snap ik dat je inderdaad hoopt dat je wat eerder bevalt. Ik ben 3 december uitgerekend dus ik heb hetzelfde haha, liefst wat eerder! 
ik heb ook wel zin in de bevalling hoor, heel erg benieuwd hoe t allemaal gaat zijn en hoe het gaat beginnen etc. Heb je al verlof? 

voor mij nog 31 dagen! 2 december uitgerekend.. gebruiker10117262, wij schelen dus maar 1 dag haha!
ik hoop eigenlijk dat hij wat eerder komt, of juist ruim over tijd. Alhoewel ik dat zelf liever niet wil haha. Vindt jij die opmerkingen ook zoooo vervelend ; ooo dat wordt misschien wel een sinterklaas kindje. Hoe vaak ik dat al wel niet gehoord heb..
zal voor jannekevs voor jou ook zo zijn, alleen dan kerstkindje...

Toch voel ik me verder goed en geniet van mijn verlof, doen waar ik zin in heb. Maar kan tegelijkertijd niet wachten tot de kleine er is!

[quote quote=10260943]Spannend hoor! Hier nog 32 dagen tot de uitgerekende datum, de kleine ligt al helemaal ingedaald en de slijmprop al verloren, jammer genoeg zegt het allemaal niks ? ik merk wel dat ik het een beetje zat wordt nu, zou graag m’n eigen lichaam weer terug hebben want m’n bewegingsvrijheid nu is nihil, kan niet wachten om weer fatsoenlijk te kunnen bukken ? @mylife hoe voelen die voorweeen, ookal pijnlijk? Spannend zeg!![/quote]
Voorweeen zijn erg pijnlijk en gister had ik been weeen .. wist niet dat t kon maar dat was echt heeeel onprettig. Maar het zet helaas steeds niet door 

Haha ik had t met de eerste. Was op 7 januari uitgerekend. Kreeg ik altijd: misschien wordt ze wel met oud en nieuw geboren! Ze werd later dan 7 januari geboren gelukkig! Nu de 2e ben ik 7 november uitgerekend. Weer een 7! Hoop niet dat t 11 november wordt! Maar de eerste blijft vaak wel langer zitten alhoewel k zie dat mensen bij een 2e vaak ook dik overlopen. Bij deze heb ik soms t gevoel dat elk moment mn vliezen kunnen breken..
Slijmprop al verloren? Ik verloor m de ochtend dar ik ging bevallen bij de 1e. Het was eerst de slijmprop toen knapte daarna spontaan mn vliezen en gelijk erna de weeen. Nu benieuwd hoe t deze keer gaat.  Ben ontzettend zenuwachtig juist voor de bevalling omdat ik weet hoe de pijn gaat zijn!!! 

Hallo dames,
Spannend allemaal!! Ik mag nog 42 dagen tot uitgerekende datum dus tussen Sint en kerst in. Ik herken de opmerkingen ook wel. Hopelijk komt hij niet met Sinterklaas of kerst. Sinds vandaag zwangerschapsverlof dus rustig aan doen en leuke dingen plannen. Hopelijk hebben jullie allemaal een mooie periode tot dat de kleine er is. 

@anomi- aah leuk zeg! Oh ik ben dat ook zooo zat, en dan gelijk een opsomming hoe vervelend het is want dan heb je dubbel feest of dagen na elkaar feest.. ik hoop inderdaad ook of eerder of veel later hahaha ik zit al heel lang thuis dus echt genieten van m’n verlof is het niet want er is eig niks veranderd.. wat doe jij zoal om de dagen te vullen?
@mylife oei beenweeen, had inderdaad al gelezen dat die heel erg pijnlijk zijn. Lijkt me vervelend want elke keer heb je de hoop dat t begint maar dan zet het niet door, zo duurt wachten wel heeeel lang

Ook ik moet nog een paar weekjes, 42 dagen! Vandaag met verlof gegaan, heerlijk!
ik ga er vanuit dat onze dochter later geboren word, anders ben ik bang dat ik erop ga 'zitten wachten' haha. Hopelijk wel voor kerst maar met mijn datum moet dat bijna we lukken! Leuk om elkaar op de hoogte te houden

Haha ja die opmerkingen. Inclusief inderdaad de uitleg hoe vervelend en zielig het anders is voor je kindje met een verjaardag rond de feestdagen enz. Man man man waar maak je je druk om. Zolang hij er maar in december gezond uit komt! Ik heb natuurlijk ook liever voor kerst maar er is geen man overboord als het anders loopt. 

Ik ben een maand geleden gestopt met werken. Heb de luxe dat ik niet hoef te werken. Ik heb veel last van mijn rug door scoliose dus de keuze gemaakt om zeker een jaartje eventjes rustig aan te doen. Mocht ik mij eerder vervelen kan ik altijd weer aan de slag! 

Terug
Bovenaan