De laatste 50 dagen .. Aftellen!

Planning is om borstvoeding te geven ja als dat lukt, bij dochter ook gedaan dus daar nog kleding van liggen. Weet zo niet meer of ik die toen van te voren al had gekocht of niet. Voedings bh wel al van te voren volgens mij

hoi, nog 16 dagen hier. Tweede kindje, zo spannend!! Bij de eerste begon de bevalling met 32 weken. 

Hoop tranen gelaten en nu besloten niet voor borstvoeding te gaan. Lag er nachten wakker van, bij mijn oudste verliep het gewoon echt niet zoals ik hoopte. Geeft wel rust dat ik nu voor mezelf een beslissing heb genomen. 

Gaan jullie meteen bellen na de geboorte? En iemand ervaring met al een ouder kindje in de kraamweek? Succes met de laatste loodjes!

@gebruiker, fijn dat na vroeggeboorte van je eerste kindje deze wel gewoon al de 37 weken voorbij is :D En als jij geen borstvoeding wil geven is dat jou keus, van fles worden ze net zo goed groot dus je moet doen waar je je goed bij voelt.
Nog geen ervaring met oudste kind in de kraamweek, zelf ook zwanger van de tweeden. Grote zus gaat 3 dagen naar de opvang, afhankelijk van welke dag broertje geboren wordt houden we haar waarschijnlijk paar dagen/week thuis en dan gewoon naar opvang. Denk dat het met de nieuwe kleine al druk en vermoeiend genoeg is. Gaat jou oudste kindje ook naar de opvang of is die sowieso thuis? Anders is het misschien fijn als iemand uit je omgeving komt helpen als kraamzorg weg is of hij/zij een dagje mee op pad wordt genomen? Komen bij de oudste namelijk ook veel nieuwe indrukken als er een broertje of zusje bij komt dus wellicht fijn om dan juist even ergens anders rust/afgeleiding te hebben. 

Yes 37 weken is echt een mijlpaal! 

Wat leuk ook een tweede! Mijn dochtertje zit op school, dus daar zal ze toch heen moeten. Ik overzie nog even niet hoe ik dat allemaal moet gaan bol werken als de kraamzorg weg is, want tussen de middag eet ze thuis een broodje. Wordt lekker druk? Maar dolgelukkig hoor, heeft best een tijdje geduurd voordat ik zwanger werd van de tweede. ( Althans zwanger bleef...)

he meiden! 
hier ruim 38 weken en nog 1 week te gaan tot een geplande keizersnede omdat de baby met de billen naar beneden ligt. 
wat doen jullie de hele dag? 
het is mijn eerste en ik kan me echt prima vermaken met uitslapen, wandelen, boodschappen, een middagdutje en netflix, maar het voelt ook erg als wachten!

Spannend een keizersnede. Hoe vind je het on de datum te weten? Anderen zouden in jouw geval nog wel twee of drie weken kunnen doorlopen. Fijn dat je je nog vermaakt. Ik herken wel wat je joemt; inderdaad uitslapen, boodschappen, huishouden in stapjes en op een rustig tempo, dutje, tijdschriften lezen, haken, met vriendinnen afspreken, iets bakken of koken, filmpje kijken. Genoeg te bedenken nog gelukkig. 

Terug
Bovenaan