De laatste 50 dagen .. Aftellen!

Hier klossen onder het bed! Ik heb een waterafstotende molton over het matras gedaan, daarover de matrasbeschermer van het kraampakket en daarover een hoeslaken. 

Hier geen klossen onder het bed.. Wij hebben een vrij hoog bed.. 67cm.. Met klossen wordt dat wel heel hoog.. Dus dat hoeft niet. Ik moet nog iets minder dan 5 weken.. Dus volgend weekend gaan we het bed doen.. De bevalling is sowieso in het ziekenhuis, dus daar hoeven we al geen rekening mee te houden.. 

Wij hebben klossen en zeiltje met week 38 gedaan.. Heb dat wat uitgesteld omdat ik het zeiltje vind zweten en ook wij hebben een hoog bed, ook rond 67cm.. Toch zeiden ze met de intake dat het bed nog wel omhoog moest bij ons. Ik moet nu dus serieus met een krukje het bed in.. een drama haha!
Blegh, elke ochtend dat ik wakker word voelt als een teleurstelling dat de kleine zich nog niet meld! 39+1 vandaag. Word een beetje ongeduldig! Met iedereen verder alles oké!?

Wij hebben ook klossen. Hebben een mega laag bed. Dus hier is het juist wel fijn. Ik ben lang dus kan nu juist gemakkelijker in bed dan hiervoor. 

Zeiltje heb ik er niet onder. Wij hebben een waterafstotende molton eronder, daar zit al een soort plastic laag in wat waterdicht is. Dus het zeiltje gaat er hier niet onder. Daarover heen hebben we een normale molton, die ook al een waterafstotende werking heeft en daarover een normaal hoeslaken. Dus dat komt wel goed. 

Hier vandaag weer controle. Nu 37 weken. Van het weekend is het wat aan het rommelen geweest. Nu al een paar dagen weer rustig. Ik merk wel echt dat ik er flink klaar mee ben zeg. Kan zo slecht slapen, dat breekt je echt op! Dan die druk op mijn bekken waardoor lopen enz niet meer fatsoenlijk gaat. Man man man, echt de laatste loodjes hè. ?

Hier ook vanaf week 37 een extra matje onder het hoeslaken. Je weet maar nooit.. hier geen klossen onder het bed. We hebben al een boxspring die vrij hoog is en met mijn rug heb ik heen zin om er straks in en uit te moeten springen. Ik gok er gewoon op dat de kraamhulp ook niet gaat zeuren haha..
Hier nu 40+2.. ben er wel klaar mee. Morgen naar de vk en wil ook dat ze me dan gaat strippen. Want begint allemaal veel te oncomfortabel te worden. Als hij nou eens gewoon uit zichzelf komt vandaag...

Bedankt voor jullie tips rondom moltons, matjes, zeiltjes, etc.

Nog een vraagje; gaan jullie borstvoeding geven en hebben jullie hiervoor voedingskleding aangeschaft? 

Wij hebben extra matras omdat klossen niet onder ons bed kunnen. Samen met matrashoes gebruiken we die vanaf week 36 zoals advies, ben nu 34 weken.
wij hebben ook een boxspring dus al best hoog, maar niet volgens richtlijnen. Zijn zelf best groot dus voor ons ook geen probleem als bed wat hoger is. 

Succes Marijee, hopen dat de kleine snel komt! 

Terug
Bovenaan