De laatste 50 dagen .. Aftellen!

[quote quote=10275944]He wat vervelend voor je Wolffje! Hoe komt het dat je slecht slaapt? Ik had het vorige week ook even. Lastig om een houding te vinden, maar ook wel psychisch, dat ik ga nadenken en toch wel een beetje ‘bang’ ben dat er die nacht iets gaat gebeuren. Overdag heb ik daar totaal geen last van. Nu gaat het slapen weer een heel stuk beter, wordt wel vaak wakker om te draaien of naar het toilet te gaan en inslapen duurt wat langer. Maargoed, zo lang kan het allemaal niet meer duren en overdag genoeg tijd om rustig aan te doen en bij te komen. Misselijk is ook wel naar. Hopelijk komt de kleine snel en kan je heerlijk gaan genieten! Hoe was je controle?[/quote]
Heyhey. Ik slaap zo slecht omdat ik een breukje in mijn middenrif heb. Die er voor zorgt dat mijn maag naar boven gedrukt wordt en het maagzuur omhoog blijft komen... Dus vooral 's nachts veel spugen..
Wat vindt je spannend aan' s nachts bevallen?? Bij mijn 2de braken de vliezen 's nachts en begonnen direct de weeën... Ben weer gaan liggen en door gaan slapen ?? Toen ik wakker werd klaar gemaakt om naar het ziekenhuis te gaan... 8cm ontsluiting ?
De controle was minder goed... Ukkie haar hartslag is te hoog... Dinsdag weer heen en aan het ctg.. En dan plan de campagne maken... Ben dan ookal 39w1d.. Dus van mij mag ze dan ook wel komen... 

[quote quote=10276683]Haai dames! lang geleden dat ik hier wat geschreven heb! Hoe is het met jullie? Al baby nieuws? Ik ben inmiddels 40+4 heb geen enkele menstruatiepijn of voor weeën meer…. Ik heb vrijdag een afspraak gehad met de gynaecoloog voor een extra controle. Er was overal nog vruchtwater aanwezig maar de baby was wel een grote baby! Dus er is gelijk een afspraak gemaakt om ingeleid te worden. Als die eigenwijze meneer niet vanzelf komt dan gaan ze mij dinsdag inleiden. Dus de kans is erg groot dat wij een kerstkindje gaan krijgen. Niet iets wat wij heel leuk vinden maarja het is niet anders![/quote]
Spannend allemaal.. Hopelijk komt de kleine voor dinsdag.. 

Spannend allemaal, ben benieuwd wanneer ze gaan komen.
Hier ondertussen 37+4 en afgelopen vrijdag nog niet ingedaald. Nou schijnt dat vaker te zijn bij tweede dus hopelijk geen teken dat hij heel laat gaat zijn. Verder regelmatig harde buiken en soms ook wat pijnlijk, ben benieuwd wanneer hij zich meld. 

Hoi dames, 
klets hier graag gezellig mee! 
Ben op dit moment 38.1 weken zwanger en reuze benieuwd naar onze dochter. 
verlies sinds een aantal dagen wat vocht bij het opstaan, niezen, hoesten en door de nacht heen. Verloskundige is hier vandaag geweest omdat ik het niet helemaal vertrouwende en de baby opeens ook zo ontzettend rustig in mijn buik is. Verloskundige constateerde “hele waterige afscheiding”. Ergens jammer wij dachten echt dat het niet meer lang zou gaan duren haha! 

we wachten rustig af! Succes ieder met de laatste loodjes! 

Wolffje, o dat lijkt me prettig als je zo lekker kunt slapen en ondertussen gaat het door. Het is niet zo zeer de angst voor bevallen in de nacht. Het is meer dat het in de nacht stil is en mijn gedachten dan wat meer gaan spelen. Inmiddels gaat het ook wel weer redelijk. Spannend voor je dinsdag! Ben benieuwd. 
Ik ben inmiddels 40+1, in afwachting :)

[quote quote=10276751]Wolffje, o dat lijkt me prettig als je zo lekker kunt slapen en ondertussen gaat het door. Het is niet zo zeer de angst voor bevallen in de nacht. Het is meer dat het in de nacht stil is en mijn gedachten dan wat meer gaan spelen. Inmiddels gaat het ook wel weer redelijk. Spannend voor je dinsdag! Ben benieuwd. Ik ben inmiddels 40+1, in afwachting [/quote]
Jij bent er echt bijna ? Wanneer heb jij weer een controle??
Ik hoop zelf dat ze dinsdag kunnen strippen en dat ze komt... Dan maar weer een kerstkindje ?

[quote quote=10276683]Haai dames! lang geleden dat ik hier wat geschreven heb! Hoe is het met jullie? Al baby nieuws? Ik ben inmiddels 40+4 heb geen enkele menstruatiepijn of voor weeën meer…. Ik heb vrijdag een afspraak gehad met de gynaecoloog voor een extra controle. Er was overal nog vruchtwater aanwezig maar de baby was wel een grote baby! Dus er is gelijk een afspraak gemaakt om ingeleid te worden. Als die eigenwijze meneer niet vanzelf komt dan gaan ze mij dinsdag inleiden. Dus de kans is erg groot dat wij een kerstkindje gaan krijgen. Niet iets wat wij heel leuk vinden maarja het is niet anders![/quote]
Als de kleine er nog niet is.. Suc6 vandaag. Hopelijk heb je hem snel in je armen. 
Ik mag straks ook weer voor controle... Hopelijk beter nieuws dan vorige week... 

update! 

Dinsdag 24 december ben ik ingeleid om half 8. Rond 9 uur kwamen ze er al achter dat ik 3-4 cm ontsluiting had! Best knap want heb geen enkel weeën activiteit gehad! Maar goed ik mocht niet meer naar huis! Half 2 zijn ze gestart met de weeën op te wekken door mij een infuus met Oxytocine te geven. 9 uur in de avond waren de weeën zo vervelend dat ik maar een ruggenprik heb genomen. Gister 25 december om kwart over 7 in de ochtend had ik volledige ontsluiting en mocht ik gaan persen! Om half 9 hebben ze de vacuümpomp er bij gehaald en nog geprobeerd op deze manier onze stoere bink geboren te laten worden. Maar helaas was dat niet mogelijk! Dus hebben ze een spoed keizersnede bij mij uitgevoerd! De ruggenprik wou ook niet werken dus hebben ze de keizersnede onder narcose uitgevoerd! Onze stoere bink is dus op 25 december om 09:46 geboren! ?

Terug
Bovenaan