De laatste 50 dagen .. Aftellen!

@Anomi- gefeliciteerd ? Klinkt idd allemaal erg heftig... Maar nu lekker genieten van de kleine man.
Jij hebt het achter de rug.. Wij moeten nog ?

@Anomi- Gefeliciteerd!! Wat een toffe naam. ? Nu heerlijk genieten. 

@MamaNicoletobe Ik ben ook de 19de uitgerekend, wat leuk! Wie van ons zal de eerste zijn haha. Van mij mag hij wel echt komen. Ik ben een soort opgeblazen vocht bal inmiddels. Kan ook niet echt veel meer ookal wil ik dat wel, dus baby kom maar gewoon hoor haha. 

Hier ook nog geen baby... Wel veel harde buiken, ontzettend misselijk en slecht slapen... Straks weer controle... Hopelijk ligt ze er klaar voor... 

He wat vervelend voor je Wolffje! Hoe komt het dat je slecht slaapt? Ik had het vorige week ook even. Lastig om een houding te vinden, maar ook wel psychisch, dat ik ga nadenken en toch wel een beetje 'bang' ben dat er die nacht iets gaat gebeuren. Overdag heb ik daar totaal geen last van. Nu gaat het slapen weer een heel stuk beter, wordt wel vaak wakker om te draaien of naar het toilet te gaan en inslapen duurt wat langer. Maargoed, zo lang kan het allemaal niet meer duren en overdag genoeg tijd om rustig aan te doen en bij te komen. 

Misselijk is ook wel naar. Hopelijk komt de kleine snel en kan je heerlijk gaan genieten! Hoe was je controle? 

Haai dames!
lang geleden dat ik hier wat geschreven heb! Hoe is het met jullie? Al baby nieuws? Ik ben inmiddels 40+4 heb geen enkele menstruatiepijn of voor weeën meer.... Ik heb vrijdag een afspraak gehad met de gynaecoloog voor een extra controle. Er was overal nog vruchtwater aanwezig maar de baby was wel een grote baby! Dus er is gelijk een afspraak gemaakt om ingeleid te worden. Als die eigenwijze meneer niet vanzelf komt dan gaan ze mij dinsdag inleiden. Dus de kans is erg groot dat wij een kerstkindje gaan krijgen. Niet iets wat wij heel leuk vinden maarja het is niet anders! 

Terug
Bovenaan