De mama's

Hey dames!
Vandaag controle gehad bij de gynaecoloog, er is afgesproken dat we op 11 februari een plan van aanpak gaan maken...afgelopen maandag op extra controle geweest in het ziekenhuis vanwege aanhoudende weeen...ik bleek een bacterie in mijn urine te hebben die de weeen veroorzaakte...
Nu dus aan de antibiotica...
Vandaag stond de controle al gepland bij de gyn en nu is er al gesproken over longrijpings injecties en toch de kleine met 37 weken ongeveer gaan halen...
Of dit dan alsnog een keizersnede wordt dat hoor ik dan!
De kleine dame woog nu al 3227 gram!!! Dus die groeit de pan uit...
En aangezien dat niet stopt met de insuline spuiten gaan ze het zekere voor het onzekere nemen...
Dusss ik hou jullie bevallen dames op de hoogte!!

Liefsss

Hier ook alles goed. Ik voel me prima en bloedverlies is na 3 weken nu zo goed als over. Begin me weer mijn energiekere zelf te voelen al hakt die korte nachtrust er best in. Lina huilt nauwelijks wat erg fijn is. Ze drinkt veel en heeft vooral 's nachts vaak snel achter elkaar honger en ligt dan tussen de voedingen door vaak wakker. Dus doorslapen zit er nog niet in, al kan ze soms vroeg in de ochtend rustig 6 uur slapen. De regelmaat zal vanzelf wel komen.

@Annemarie hoop dat de kleine voorlopig zich nog rustig houdt en dus zelf nog kan 'rijpen'. Succes want dit levert zo bij jullie natuurlijk veel onzekerheid op

Hoihoi!

Hier gaat alles super. De eerste dag dronk suus eigenlijk niks maar dat is ze nu dubbel en dwars aan t inhalen. Ze zit alweer boven haar geboorte gewicht.
Overdag slaapt ze goed en drinkt ze goed. En na de laatste fles van 11 uur, half 12 komt ze meestal tussen 3 en 4 uur een keertje en dan Sochtens rond 7 uur. Alleen na de eerste fles Sochtens is ze altijd zeurderig en wil t ff duren voor ze weer in slaap valt.

Met mijn gaat het ook met de dag beter. Me conditie is alleen nog steeds niks Haha. En heb last van me onderkantje zoals de kraamhulp zo mooi zegt.

Morgen is suus alweer een weekje oud! Gaat echt snel.

@annemarie31 jeetje meis! Schrikken zeg! Hoeveel weken ben je ook alweer zwanger? Vanaf 34weken geven ze normaal gesproken geen longrijpers meer. Ik heb ze zelf ook gehad, ze gaan in je bil.. is me echt heel erg mee gevallen.
Wel een heel net gewicht heeft de kleine uk :D hou ons op de hoogte hè!

Hoi dames!

Ook hier gaat alles goed! Kleine is nu net een weekje oud en doet het geweldig! Ook in de nacht gaat goed, meld zich meestal rond 3 uur en 7 uur.. Ik vloei nu al niet meer en mijn onderkant is helemaal genezen! Lekker vlug :) verder goed genieten thuis.

@annemarie31 jeetje , wat een nieuws zeg! Maar vanaf 37 weken zijn de kleintjes al "rijp" . Maak je niet al te veel zorgen mop.. En met de AB kuur zullen de weeen moeten afnemen!

Hier gaat het goed met de kleine, is alleen wel beetje verkouden.

Met mij gaat t ook goed, alleen last van obstipatie weet niet of iemand misschien een goede tip heeft om er vanaf te komen?

Terug
Bovenaan