De mama's

We zijn allemaal zo druk met de babies ;)
Ik begin aardig gewend te raken aan weinig slaap krijgen. Met een beetje mazzel slaapt ze aan het einde van de nacht 5uurtjes maar vaak is het na 3uur wel afgelopen. Soms is ze zelfs die 3uur gewoon wakker. Terwijl ze overdag wel goed slaapt en ook langer achter elkaar. Ze is een hongerige baby en eet veel. Maar verder ook een tevreden baby die nauwelijks huilt.
Inmiddels puilt haar kledingkast al bijna uit. Krijgen jullie ook zoveel kleertjes? En kennen mensen jullie smaak een beetje?

Hier ook druk met de babie hij doet het ook prima ik slaap niet veel, mijn kleine drinkt als laats 12 en word 6 wakker en wij hebbe ook veel kleren en kado bonnen gekrege voor de baby hihi,. Klinkt raar maar wij zijn nu al beetje begonnen met thema bedenken voor zijn verjaardag vanaf volgende maand echt beginnen met organiseren ( hij krijgt hele grote feest met pinjata en pakketjes voor de kinderen en ouders en in een zaal ook word hij gedoopt die dag(wjj gaan het zo doen omdat iedereen hem speciaal vind vooral omdat het kerstbaby is en bij ons cultuur word 1ste verjaardag vaak groots gevierd ( vinden jullie het raar idee ?dat ik het ook doe wat zijn de meningen erover?

Heey

ooh vind het zoo fijn dat ik nu mooi mee kan praten over baby's :D

hier gaat ook alles goed. Noortje is een super tevreden meisje. Ze drinkt om 12uur haar laatste voeding en begint dan rond 6u te huilen voor haar eerste voeding weer.

Onze meid is echt verslaafd aan knuffelen haha. Ze hangt ook lekker veel in de draagdoek hier :)

ooh hier ook heel veel kleertjes!! Ik vraag maar gewoon kadobonnen ipv kleding haha. Ik weet soms niet meer wat ik ze aan moet doen.

@happy21 je moet doen wat jij fijn vind meis. Ik vind het wel schattig! Het is alleen jammer dat hij het zich meer kan herinneren. Veel foto's maken zou ik zeggen :D

Is toch leuk helemaal als het traditie is.

Oh ik zou graag willen dat ze 6uur slaapt :(
Vanmiddag heb ik haar voor het eerst op haar eigen kamer laten slapen. Ben benieuwd of ik het vannacht ook zo laat of haar toch weer naast me wil hihi.
Hoe zorgen jullie er eigenlijk voor dat ze de speen niet verliezen als ze in slaap vallen?

Hier ook, maar ik bedoel voordat ze in slaap valt. Want als ze m dan kwijt raakt is ze weer klaar wakker en blijft dan onrustig totdat ze m weer heeft. Dat kan wel 1,5uur doorgaan na een voeding en helaas vooral 's avonds/'s nachts

Vinden jullie de tijd trouwens ook zo snel gaan?
Merk dat ik zeker nog niet aan alles gewend ben. Maar ze is al bijna een maand oud en al zo veranderd qua uiterlijk

Het gaat voor mij ook super snel hij is echt aan het veranderen ja en we zijn eergister consultatie bureau geweest hij weegt nu pas 4200 hihi over 3 weke is hij alweer 2 maandjes en over 2 weken krijgt hij zijn eerste prik vind het een eng idee

Terug
Bovenaan