De mama's

Vandaag met suus naar het cb geweest. Weegt nu 4550gr en is 54,5cm. Is super goed gegroeid. Heeft waarschijnlijk wel 2 aarbeienvlekjes (hematomen ofzoiets) maar is niet kwaalijks ofzo.
super trots op onze kleine meid!
 
Gister bij cb geweest. Noortje weegt nu 3250gr! Lijkt zó weinig als ik de gewichten van jullie knapperdjes zie. Maar toch super trots dat ze al zoveel weegt..
ze waren zeer tevreden over noortje op 't cb :D
Gister en vandaag wel een beetje verhoging gehad door de vaccinatie, maar was zo opgelost met en paracetamolletje :)
 
Nee is helemaal niet weinig! Gelukkig zijn al onze babies anders en doen ze het voor hunzelf hartstikke goed. Lijkt me trouwens best leuk om elkaar met de babies eens te ontmoeten. Wat vinden jullie?

Welke paracetamol gebruik jij Bosbesje? Wil het in huis halen maar twijfel om druppels te nemen ipv zetpil
 
Ja ligt eraan hoeveel Lina op het moment weegt. Je hebt paracetamol zetpillen van 120mg speciaal voor babytjes. Die kun je gewoon in de supermarkt krijgen. Maar die kun je pas gebruiken vanaf 5 kilo. Dus wij hebben bij de apotheek 60mg moeten halen, is ook een zetpil. Die dingen zijn echt heel erg klein dus ze hebben het nauwelijks in de gaten. Ik wist helemaal niet dat er druppels waren.. ook best handig. Moet je even kijken wat het beste voor je werkt. Zo'n zetpil zit er zo in.

oh wat leuk!! Ik wil wel een keertje afspreken ja! :D
 
Over die 5kilo zat ze 3weken geleden al @Bosbesje ;)
Ga wel eens kijken en overwegen wat handiger is.

Moeten we even kijken waar iedereen woont zodat we centraal kunnen afspreken...
Ik woon in Deventer
 
Terug
Bovenaan