De mama's

@sheren24
Ha meisje! hier gaat alles :)
Keizersnede is gepland nog even geduld en ze is er...verder flink aan de poets iedere keer haha! En klaar met school, dat is echt een fijn idee...
Wat heerlijk dat djenoah het zo goed doet schat! Lekker van genieten!

@bosbesje lekker dat Noortje thuis is en zo tevreden, trotse mama: -)

Ik ga ff eten heb honger!

Groetjes xxxx

Ook hier gaat het goed.
Wij doen nooit aan Valentijn. 3 dagen later vieren we altijd ons jubileum :D
Dinsdag 2,5jaar getrouwd en 10jaar bij elkaar met de kleine meid die dan 6 weken is. Toeval bestaat niet ;)

Gaat iemand van jullie naar de negenmaandenbeurs? Ik ga op zaterdag met een vriendin

Hoihoi,

Wij doen niet aan valentijnsdag. Haha.
Weet niet precies waar jullie vandaan komen, maar is nog iemand carnaval wezen vieren?

Met suus gaat het super. Is alweer 3,5 week en weegt iets meer als 4kg. Geboortegewicht was 3255. Qua voeding zit ze nu op 150cc en dan 6 voedingen.
Vannacht heeft ze super geslapen haha. 21.30 laatste fles gehad gisteren en vanochtend om 5.30 werd ik wakker en dacht, zal haar toch maar even wakker maken. Gewoon 8 uur doorgeslapen!

Ik ga niet naar de negenmaanden beurs.

Hoi,

Lina heeft vannacht zowaar 10uur zonder voeding gedaan... Omg wat lang. Vanaf vandaag doen we johannesbroodpitmeel in de fles. Kijken of ze meer verzadigd raakt want qua gewicht groeit ze volgens mij erg hard.

Nee wij vieren geen carnaval. Wel vandaag voor het eerst oppas gehad. We zijn uiteten geweest om ons jubileum te vieren. Wel gek maar ook even lekker tijd voor ons tweetjes.

Heb met mn vriendin besloten met de trein naar de beurs te gaan. Lina in de draagdoek en ook wel kinderwagen mee voor het geval dat en alle spullen ;) ben benieuwd hoe het gaat bevallen

Terug
Bovenaan