De mama's

Hey happy! Alles nog rustig hier! Vandaag verjaardag vieren van mijn dochter die 8 word...maar natuurlijk was ik al om 5 uur wakker... ik baal daar zo van he grrr
Nog even wachten ik kan jullie verklappen dat het de komende week nog niet gaat gebeuren tenzij ze zich zelf aandiend uiteraard haha

Hoe is het met jullie schattige spruitjes?

Liefsss

Gefeliciteerd met je dochter!
We wachten af op het nieuws van je ;)

Lina doet het goed. Is volgens mij al bijna 6kilo, maar we zullen het over iets meer als een week zien bij cb. Heb Johannesbroodpitmeel geprobeerd om dr overdag wat lekkerder te laten slapen alleen wilde juist meer eten en sliep ze 's nachts ineens niet meer door. Dus daar na 2 dagen weer mee gestopt en nu is alles weer zoals het was. Overdag houdt ze zichzelf wakker ondanks dat ze enorm moe is maar ach. Ze doet het echt super goed

Jeetje wat een flinkerd @myfteria ! Haha.

Wat fijn dat de ukkies het zo goed doen :D

morgen voor het eerst naar het consultatiebureau en geen ziekenhuis afspraken meer, jeej!!! :D ben benieuwd hoeveel noortje nu weegt :)

hier donderdag naar het cb geweest nathaniel weegt net 5kilo en hij kreeg zijn eeste 2 prikjes en had koorts gekregen maar gelukkig vrijdag was het al weer overzo wat fijn@bosbesje laat je weten hoe het gegaan is? en wanneer krijgen jullie kleintjes eerste prikjes

Fijn dat je dan echt van het ziekenhuis af bent @Bosbesje

Wij moeten 2maart voor de eerste prikjes. Kreeg van mn moeder de tip om een washandje met een ijsblokje erin mee te nemen om die direct na de prik erop te doen. En mn schoonzus geeft de kleine altijd een paracetamol een uur van te voren (zegt het alleen dan niet tegen cb, want die zijn daar minder enthousiast over)
Ben erg benieuwd hoe het zal gaan. Had zelf vroeger ook altijd koorts na prikken.

@happy21 fijn dat hij dan ook mooi groeit.

Welke maat draagt jullie kindje? Doe Lina nu 62 aan omdat dit beter zit, al zijn sommige dingen wat groot. Maarja die kledingmaatjes kloppen soms voor geen meter

Terug
Bovenaan