De Meest Walgelijke Zwangerschapslust!

hihihi, Leuk onderwerp trouwens.

Ik heb er nog veel meer, maar meestal eet ik niet alles tegelijk maar achter elkaar. Maar dan ook echt achter elkaar hoor:

Kroketten gevolgd door bonbons.
Chocolade ijs en daarna een hamburger.

De macdonalds is ook al niet meer veilig, en daarna effe door naar de ijssalon

geweldig onderwerp dit!

echt  vreetbuien had ik gelukkig alleen in de beginperiode, dan was ik misselijk en hongerig tegelijk.

dingen die ik dan moest hebben:
-broodjes warme beenham met honing-mosterd dressing
-melk,melk,melk
-makreel, haring
-kaas met augurk
-appelstroop

dingen die ik ineens heel ranzig vond:
- alles met tomaat (pizza's, pasta) en italiaanse kruiden
- griekse keuken --> vond ik allemaal zuuuuuuuuuuuuuuur (en zure bommen vond ik zoet )

mijn lusten zijn eigenlijk heel netjes hoor.

heb me bij mijn dochter te barsten gegeten aan vruchtjes uit blik, peren en perenijsjes, bij mijn tweede dochter heb ik me weken helemaal oranje gegeten aan wortels. Meer dan een kilo winterpenen per dag. En bij mijn zoon wortels en sinaasappelsap.

En nu heb ik weer een voorkeur voor sinaasappelsap.

Dus niet echt ranzig.

Miep

echt ranzig eten heb ik niet maar wel vreemd eetgedrag......ik hou totaal niet van zoet heb er zelfs een hekel aan zal nooit pindakaas hagelslag of jam op brood nemen.
Bij mijn eerste zwangerschap nergens last van niets raar eten. Nu waren de pakken chocolademouse niet aan te slepen zou er iets voor doen zelfs ruzie maken met mn man en zoon omdat hun misschien wel een hapje wilde hebben ik wilde de bak helemaal alleen opeten en had dan nog niet genoeg de winegums zijn hier ook taboe voor man en kind;-) ik heb ook voor het eerst in mn leven een boterham pindakaas op met veeeeeeeel suiker en geloof me er staan al weer 2 potten in het keukenkastje;-)
dus dat is alleen vreemd nooit zoet en nu ben ik een echte zoetekauw

groetjes Corina 27 weken en mama van Timo

Terug
Bovenaan