De Meest Walgelijke Zwangerschapslust!

leuk leuk leuk...hiihihi

uuhhmm..ff denken...jus idd frees...jus met aardappels..zodat het bijna soep is...

en van die (room)ijsjes met koek...aardbeien/vanillie/chocolade...niet 1 of 2 maar 3 achterelkaar heel fout.....en mannetje kan geen nee zeggen..om het me niet te geven hihihi.

Bitterballen!!!...maar niet zoveel meer als in het begin.
en in het begin kon ik alleen maar eten als er appelmoes doorheen zat.

geen rare dingen eigenlijk dus..

Ik hoorde wel van iemand...die at pizza met stroop!??!? ieks

groetjes Tine & kikker

quote: j_u_f reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-10-2006 09:12:28'));

He Miep,

Doe mij ook zulke gezonde zwangerschapslusten. Ik wil alleen maar chocoladeijs. Jij blijft er nog lekker slank bij hihihihi.

Het lijkt wel gezond horo die wortels,maar als je zulke hoeveelheden eet als ik deed, dan krijg je toch een prbleem. Je maag wordt er namelijk wel dor opgerekt en na de zwnagerschap en als de drang naar wortels over is dan heb je wel extra trek. je moet dan echt heel vorozichtig aan doen met eten om weer je maag te laten rkimpen.

Maar het si beter dan kilo's chocolade.

mmmmmm heb zin in een bossche bol.

Miep

Hou eens op ik krijg honger van jullie

Kan alleen de deur niet uit om iets te halen, want de makelaar komt zo, dus dat is even tegenvallen. Ook mijn voorraadkast is bijna leeg inmiddels (niet dat die lang vol bleef de laatste tijd)

Zo maar eens een lekker pistoletje halen en dat beleggen met kaas, salami, ui en tomaat en dan de oven in. Hmmmmm. Laatst een keer in een broodjeszaak gehad en nu heb ik een nieuwe verslaving.

Smakelijk eten allemaal..

groetjes Danique
35w2d

hmmmmmmm, staan trouwens ook wel vieze dingen tussen!!! Knaks met pindakaas.....brrrrrrr. (hihi)

Ik ben zelf een enorme zoetekauw geworden tijdens mijn zwangerschap!
Lekkere vruchtenhagel op brood, ik heb er al tig pakken doorgevreten!! En pakken koekjes zijn ook niet meer veilig in mijn buurt! Vooral de koffiekoekjes van AH, ooooooh!

Ja,ja, ik probeer me in te houden, wil er tenslotte straks niet uitzien als een walrus, maar ja -het gekke is- het boeit je nu toch minder!  Het kan nu nog......haha.

kroketten; frikandellen en hamburgers...mag je me voor wakker maken
maar geen pizza want die vind ik te vet.

Maar het meest opvallende is dat ik dan wel vegetarisch ben maar die kleine in m'n buik beslist niet.... MOET gewoon vlees bij de aardappels of in de pasta...

Groetjes wennewen

doe mij maar knakworst met knakworst!
en  als garnering mag er ook wel metworst en mayo bij

en  normaal gesproken eet ik hooguit eenmaal per week een halve ons vlees!

groetjes,
Janneke

doe mij maar knakworst met knakworst!
en  als garnering mag er ook wel metworst en mayo bij

en  normaal gesproken eet ik hooguit eenmaal per week een halve ons vlees!

groetjes,
Janneke

Terug
Bovenaan