De Meest Walgelijke Zwangerschapslust!

Jemig dames, dit is op een bizarre manier grappig! Dit onderwerp heb ik namelijk ergens in oktober vorig jaar geplaatst, toen ik zwanger was van ons 1e kindje, ik was toen een week of 15 zwanger. Helaas bleek met 19 weken ons zoontje een chromosomale afwijking te hebben waardoor hij niet zou kunnen leven na de bevalling. Op 22 november ben ik bevallen van Lucas, 20 weken oud en ongeveer 22 centimeter lang.
Ik heb na de bevalling alle links en URL's die te maken hadden met zwanger zijn verwijderd, ik moest er even niets van weten. Ik had even tijd nodig om  zaken op een rijtje te zetten. Omdat ik al stokoud  ben (40), wist ik niet of het ooit nog zou  lukken om weer zwanger te worden. Toen we in december van de erfelijkheidsdeskundige hoorden dat  er geen  verhoogde  kans was dat het bij de tweede weer mis zou zijn, zijn we gelijk weer gaan proberen. En wat denk je, na  twee maanden weer zwanger!  
Nu ben ik weer 15 weken zwanger en zie ik ineens  mijn oude topic weer terug.... die ook maanden is weggeweest kennelijk!    
Gelukkig lijkt alles nu goed te zijn, voor zover ze dat nu kunnen zien. Ik krijg nog wel een heel uitgebreide echo over een week of drie, dat vind ik wel erg spannend.

Maar goed, om op het onderwerp terug te komen: dit keer geen vette jus voor mij, maar perenijsjes en karbonades! Niet echt ranzig dus, maar ja, wie weet bedenk ik nog wel wat. Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs
Frees

Hoi Frees, ontzettend gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Voel je je goed??

Om even op het topic terug te komen, vanmiddag had ik enorme trek in een broodje met...hou je vast: roomkaas, gebraden gehakt en speculaas. Heb heerlijk zitten genieten. Normaal eet ik dat echt niet maar nu dus wel. Moet er zelf wel om lachen naderhand.

Liefs Suus

Hoi Frees,

wat leuk voor jullie gefeliciteerd.

Nou over vreemde eet gewoontes gesproken.
Ik moet nu dus viennetta ijs in huis hebben zo niet word ik gek en moet mijn man naar de supermarkt om het te halen.
Als ik dan een stuk gegeten heb komt er daarna en groot blok jong belegen kaas met augurk.

En het liefst daarna nog popcorn.

Ja hoe het kan ??????????

Maar lekker is het wel.

Groetjes Chantal
35 wk 6 dg zwanger

Mijn vriend heeft ze :p

Die eet augurken en heeft vreetaanvallen.

Ik vind op mijn brood alleen maar anijshagels lekker (terwijl ik normaal alles lust)

Ik heb geen rare dingen, ik eet kleinere porties als normaal denk ik, alleen mcdonalds oei die is moeilijk gelukkig doet mijn vriend lekker mee!

haha, leuk om allemaal te lezen!!
ik heb vandaag alweer een pan tomatensoep staan maken!! doe ik een paar dagen mee!! en dan maak ik weer nieuwe!! ik vries porties in en iedere dag eet ik 2 kommen bij het brood. nu ik eraan denk loopt het water me in de mond!!
ook helemaal weg van zwart/witjes. maar moet om bloeddruk denken dus probeer niet te veel te kopen!!
alle zoete dingen waar ik normaal van hou eet ik nu niet, ben dus ook nog maar 2 kilo aangekomen (vandaag 17 weken)
was bij eerste zwangerschap 12 kilo aangekomen in eerste 20 weken. ben dus best trots op mezelf!!!

Terug
Bovenaan