De Meest Walgelijke Zwangerschapslust!

Bij mijn eerste zwangerschap was het fruit. Erg gezond, hihi.

Bij mijn tweede zwangerschap waren het Roze koeken en Cola. (eet en drink ik anders zelden)

En nu mijn derde zwangerschap is het Vlees?? (heb ik al jaren niet op!!)
Ik ben vegetarisch en eet nooit vleesproducten. Nu zit ik volop aan de kippenpoten enz... Nou ja .........

Mariska

allemaal heel herkenbaar.

Bij mij waren het vlagen en tics.
ik was gek op:
*waterijsjes
*oliebollen (midden in de zomer, lang leve de kermis)
*pringles
*mentos
*zwart-witjes
*perzikyoghurt

wat ik echt nu even niet te eten vind is:
bepaalde soorten vis, macaroni, vlees hangt een rare geur aan dus
dat blijft ook grotendeels liggen.

Best wel verwarrend... heb je ergens zin in.
staat t voor je neus...hoef je t niet meer!

Groetjes
Hanna

25wk

Hmmm ik heb ook zo'n trek in oliebollen!
Maar die zijn hier nog niet te krijgen... (s'maar goed ook eigenlijk)
Verder ben ik dol op van alles en nog wat, niet specefiek een ding.
En mijn man maar op en neer naar de supermarkt!!! hihihihi

Noomie 25 weken en 3 dagen

jugh er staan wel vieze dingen bij

Zure haring en chocolademelk, Knakworsten met pindakaas en vette jus vindt ik wel de toppers.

Jeumig Miep, dan moet je wel heel veel wortels naar binnen hebben gewerkt hihihi.

Maar ja ik mag niks zeggen met mijn kilo's chocoladeijs.

Haha... Ik ben niet de enige met rare trek! Ik ben gewoonlijk al wel een beetje een zoetekauw - maar ik kon het altijd beperken tot 1x per dag wat zoets. Nu niet meer! Ik eet de hele dag door, en ik ben nog steeds (15w2d) erg misselijk zo af en toe.

* krentenbrood/mueslibollen met appelstroop (wel goed voor het ijzer)
* colaflesjes (van die winegum-achtige dingen)
* manderijntjes! Ik eet er zo 8-10 op een dag.
* schuimblokken (gelukkig had ik na 1 zak in 3 dagen genoeg...)
* Sinaasappel-met-chocoladecakejes (van LU) of "FruitKick" met sinaasappel en chocola
* rijstcrackers van TigerTiger (duuuuuur!)
* appels, sinaasappels, ananas, pruimen.... heerlijk!

Maar intussen lust ik nog steeds geen warm eten (pasta, brrrrr), geen vlees, geen aardappelen en geen warme groentes (behalve stoofpeertjes - lekker zoet!). Dus ik eet al weken sla met brood en eventueel wat soep of een klein stukje gegrilde kip... boehoe!

Maar knaks met pindakaas? Brrrr... nee, dat overtref ik niet! :-D
~Hilde

quote: j_u_f reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-10-2006 18:16:13'));

jugh er staan wel vieze dingen bij

Zure haring en chocolademelk, Knakworsten met pindakaas en vette jus vindt ik wel de toppers.

Jeumig Miep, dan moet je wel heel veel wortels naar binnen hebben gewerkt hihihi.

Maar ja ik mag niks zeggen met mijn kilo's chocoladeijs.

Ja het ging echt om anderhalve zak per dag (da's dus anderhalve kilo) en da's echt veel. Ging achter elkaar op. Niet alleen mijn ontlasting werd oranje, maar ik sloeg zelf ook oranje uit. Kreeg ook van iedereen te horen of ik op vakantie was geweest want ik had zo'n zonnig kleurtje. Maar het is allemala weer goedgekomen hoor. Heb nu nog geen supertik.

Miep

quote: ueberhilde reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-10-2006 18:40:52'));

Haha... Ik ben niet de enige met rare trek! Ik ben gewoonlijk al wel een beetje een zoetekauw - maar ik kon het altijd beperken tot 1x per dag wat zoets. Nu niet meer! Ik eet de hele dag door, en ik ben nog steeds (15w2d) erg misselijk zo af en toe.

* krentenbrood/mueslibollen met appelstroop (wel goed voor het ijzer)
* colaflesjes (van die winegum-achtige dingen)
* manderijntjes! Ik eet er zo 8-10 op een dag.
* schuimblokken (gelukkig had ik na 1 zak in 3 dagen genoeg...)
* Sinaasappel-met-chocoladecakejes (van LU) of "FruitKick" met sinaasappel en chocola
* rijstcrackers van TigerTiger (duuuuuur!)
* appels, sinaasappels, ananas, pruimen.... heerlijk!

Maar intussen lust ik nog steeds geen warm eten (pasta, brrrrr), geen vlees, geen aardappelen en geen warme groentes (behalve stoofpeertjes - lekker zoet!). Dus ik eet al weken sla met brood en eventueel wat soep of een klein stukje gegrilde kip... boehoe!

Maar knaks met pindakaas? Brrrr... nee, dat overtref ik niet! :-D
~Hilde

Hou die pruimen er maar in, die zijn goed voorje weet wel. En je weet het dat kan problemen op gaan leveren tijdens de zwnagerschap. Kun je niet als je zin krijgt iniets je inderdaad richten op al dat fruit. Is denk ikniet zo erg als allerlei andere zoete snoeperijen.

miep

whahaha miep...
ik had het wel eens gehoord dat je van veel peentje...oranje kleurt..maar d8 altijd dat niet kon ahhaha..nou het bewijs is hier...miep de wortel..ihihih

Hilde..warm eten...vies he ihihi..
maar sla krijg ik ook niet weg...kweet ook gewoon niet meer wat ik moet eten...

Eigenlijk is alles lekker.....en heb je het voor je...is alles smerig....bah..een paar hapjes en dan....bah bah bah..

greetz Tine

Terug
Bovenaan