De Meest Walgelijke Zwangerschapslust!

Haha

leuk om de oude verhalen weer te lezen!!
Deze is al van lang geleden maar kan wel weer ff naar boven is wel leuk tussen de mag/wel/niet lijsten!!!
Ik ontbijt het liefst met kersenvlaai!!! Raar he al twintig kilo erbij??? S nap er niks van....

En jullie lusten???

liefs lili

Leuk dit!

Ik hunker al vanaf dag 1 naar: POFFERTJES! En normaal ben ik helemaal niet zo'n zoetekauw en eet ik dit echt nooit?
En vlees hoeft van mij helemaal niet meer... heel vreemd allemaal!

Groeten, Saartje (21 wk)

Hallo allemaal,

leuk onderwerp, ik had hem nog nooit zien staan. Oke, wat heb ik voor zwangerschapslusten gehad? Toen ik zwanger was van de oudste zat ik vaak op bed televisie te kijken met op schoot een grote griesmeelpuddig en een kilobak huzarensalade. Met een lepel erbij at ik het door elkaar.  Verder at ik alles wat maar in de frituurpan kan. Tijdens mijn tweede zwangerschappen heb ik geen rare eetlusten gehad. Deze zwangerschap drink ik ineens koffie. Heb ik nog nooit gelust. Ik ben al een aantal jaar vegetariër, maar nu eet ik me suf aan de vis. Visstics, visgourmetschotel, lekkerbekjes, kibberling, kortom alle vis waarvan je niet meer kan zien wat het geweest is. Verder eet ik ineens zoet beleg, waar ik normaal niet van hou. O ja, en natuurlijk bergen chocolade. Jammie...

Ik ben blij dat mijn man de weegschaal in de kliko heeft gestopt toen ik bij vijf maanden zwangerschap al twaalf kilo was aangekomen.

Groetjes van Marloes

Gefrituurde inktvisringen met olijvonaise knoflook erbij, hmmmmm. Bruin brood met speculaasjes, dat eet ik normaal bijna nooit!
Ook mozzarella met tomaatjes op brood is een echte verslaving haha
Heerlijk, heb er nu alweer zin in en heb net een pastasalade op.

liefs Suus

Haha, wat een ontzettend leuk onderwerp. Heb echt lachend alles gelezen! En wat een verschillen bij iedereen!

Ben wel benieuwd of je eetgedrag nu echt nog wat zegt over of je een jongen of meisje in je buik hebt. Las ergens van iemand iets over zoet bij zwangerschap van meisje en hartig bij jongen. Aangezien de topic al wat ouder is kunnen sommige, inmiddels bevallen, moeders daar misschien wel antwoord op geven?

Aaaah ik krijg trek in van alles en nog wat als ik dit lees. Vliegt meteen door mijn hoofd...'Wat zal ik gaan eten? Knakworsten, kroketten? Of de gezonde soep die ik al gemaakt heb.... '
Bij mij is het nogal wisselvallig! Had de hele tijd trek in kaas. Koop ik kaas... hoef ik het niet meer. Heb trek in hartige dingen, in zachtgekookte eieren, eigenlijk minder in snoep, dat is goed want ik snoep altijd veel!

Die vellen van de kippenpoten klonken echt smerig! En de knaks met pindakaas

Op het moment eet ik gemiddeld 9 ijsjes op een dag.....
Van die langwerperige witte invries waterijsjes, heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!!!!!!!!!!!!!!

Annemieke( 25 wk)

Terug
Bovenaan