De Meest Walgelijke Zwangerschapslust!

hahaha, wat grappig allemaal, het valt bij mij wel mee geloof ik... wel houd ik niet meer van chips (heb nu alleen wel kroepoek ontdekt, mjammie!), en eet ik voor het eerst sinds 20 jaar varkensvlees!!!!!!!

nee, die knakworst met pindakaas heeft toch wel gewonnen!

eet ze

Zie ik hier de knakworsten en varkensvlees voorbij schieten. Nou godzijdank ben ik dara allergies voor en blijf ik er dus gewoon vanaf. Ze hebben bij de AH wel van die lekkere rundercervelaat worsten, van de week maar eens een ophalen.

Miep

hoi,

Lachen dit onderwerp!

Helemaal toen ik las over de knakworsten met pindakaas;
Dat deed ik ook toen ik zwanger was van de tweede!!!
haha, welkom in de club!
Ik at ze wel op lekkere verse witte puntjes van de bakker... mmm...
Daarbij at ik toen ook nog zakken vol Japanse Bollenmix.
Van de Makro, zo'n kilozak was zo leeg.
Erg hoor...
Toch maar 8 kg aangekomen toen!
Oh ja, we kregen toen een jongen!

Bij de eerste en derde at ik met name zoetigheid, chocola mmm.
En veel koffie met opgeklopte melk.
Toen werden het meisjes...
Dus of dat nog wat wil zeggen???

groetjes Linda

Ik ben gelukkig een beetje over de (ergste) zoete trek heen, maar zes stuks fruit haal ik de meeste dagen nog makkelijk, haha! Ben nu ook van de krentenbollen met appelstroop (allebei veel ijzer), maar dat is nog niet zo ongezond, denk ik :) Kan alleen geen lekkere rijpe pruimen meer vinden, boehoe!!

IJs lust ik nog wel graag, maar aangezien ik geen melk lust (wel yoghurt), schaar ik dat maar onder het kopje "goed voor de calcium" haha!

Leuk onderwerp dit zeg...
~Hilde

Oh, het was heel dom van mij om dit te lezen. Ben nl 7,5 week zwanger en de hele dag door redelijk misselijk. Nu ging het net weer een beetje, ga ik al jullie berichtjes zitten lezen. Als ik het woord "jus"hoor of lees, dan heb ik het niet meer. Inderdaad RANZIG haha

Zelf ben ik ook wel veel aan het eten om de misselijkheid te lijf te gaan. Moet alleen niet iets gaan bakken of zo. Wat ik opeens wel heb is dat ik een grote lepel nutella opschep en dat uitgebreid af ga zitten likken. 2 maanden geleden moest ik daar echt niet aan denken. Bij mijn vorige zwangerschap ging ik drie keer peer week naar de bakker voor gebakjes. En maar net doen of ik weer bezoek had. Nou die man had het al snel genoeg door. Kon er wel 4 tegelijk op.

groetjes Empe

Hallo

Ik lust dus echt geen pizza's maarre nu ben ik zwanger en eet nu ooit anderhalve hawaiipizza...
en ik heb ook de hele dag zin in friet, da's best lastig aangezien ik in belgie woon en er op elke straathoek wel een friettent zit...
Verder heb ik niet echt ranzige dingen, alleen wel een andere smaak dus...

Pizza's bah...hihi!!

Groetjes Valerie

Terug
Bovenaan