De nieuwste foto!

@Rimke; dan heeft Maudy Mika verslagen! Hij komt een eind, maar nog net niet helemaal op z'n buik... We trainen nog even verder!
Enne, wat een mooi bosje haar heeft ze ineens weer! 't Wordt heel wat!

JAAAAA!!!! Daar is die lieve Janneke met haar mooie appelwangetjes weer!
Lieverd, wil jij je moeder nooit meer zo laten schrikken........................
Ik vind ze indd wel wat van elkaar weghebben, maar dat vond ik al toen je die foto liet zien van janneke in haar puckababy............identieke foto had ik..........

Jacoline!!! Meisjes schijnen wat sneller dan jongens te zijn, en maudy is al 1,5 week heel hard aan het oefenen geweest in haar eentje, en inenen heeft ze het door.......let maar op, volgende week kan Mika het ook............weet het zeker.........
Maudy kijkt nog erg verbijsterd, als ze voor de 13de keer weer op haar buik ligt, ik heb het er druk mee..........whahaha!
Hoe vindt Mika de groenten die je gemaakt hebt????

Wat een mooie foto's allemaal. Dinsdag kreeg ik de kleine meid terug met een staartje van de creche: hilarisch. Hoop dat het plakken van de foto werk, want ik blijf   er moeite mee hebben.

Laatste poging.. maar gezien het kruisje vrees ik dat dit ook niet lukt.

Ons krachtpatsertje, was hij helemaal zelf heen gerold/geschroven. Kan zo bij zijn moeder in de praktijk aan de slag, haha. Kan ik een beetje uitrusten.

Froukje en Cas (15-07-08

Wauw, Cas is echt stoer! Leuke foto voor z'n plakboek...

En Janneke is een droppie, met die rooie wangetjes! Mooi meisje hoor...

@Rimke; Mika heeft tot nu toe alleen wortels op. Vond ie wel prima, maar na 10 a 15 lepeltjes is ie het zat. Uit een fles drinken gaat toch makkelijker, vindt ie denk ik... Ach, het gaat wel wennen! Dit weekend de spercibonen introduceren...

Terug
Bovenaan