De nieuwste foto!

Niet schrikken, hier komt Maudy weer aan.
Onze kleine sumoworstelaarstertje, hollands welvaren, kleine dikzak, lekker reuzinnetje van me...............

Oja, dit is vorige week dus 20 weken oud.
Gister weer laten wegen en meten, 7650 gram en 68,5 cm......ze is meer lang dan dat ze echt dik is, maar ik vind die spekdijen zo heerlijk. Ze kijkt altijd vol interesse naar het schaatsen op de TV dus ik denk dat ik haar volgende week meeneem naar een kunstijsbaan, kijken wat ze ervan bakt..............misschien hebben we te maken met een nieuw talent. Aan de dijen zal het niet liggen in iedergeval.
Lekker grietje van me.

@Pippie: Linde kijkt nog wel erg vrolijk uit haar oogjes! Lekker wijffie hoor! Donderstraaltje.
@Bambi: het IS ook een mooi grietje! Die haren.......................wij (maudy en ik) zijn jaloers............

Nou, dan ga ik het ook maar eens proberen. Op deze foto is Guusje 4,5 maanden. Ze is nu ondertussen alweer 6 mnd, maar ik vond deze foto zo schattig....

groetjes, Letty

Hier 1 van ons dotje....
Haha, Rimke heeft Maudy lekkere dikke dijen.. Janneke ook (heeft ze van mij ;-))

Hier ons ondeugende mannetje na zijn wortelhapje, of liever gezegd alles wat niet in zijn mondje verdween. Groente is toch andere koek dan fruit.

Zo leuk om alle lieve snoetjes te zien!
Froukje mama van Cas 15-07-08

Ooooh, wat leuk al die kindjes!

Ik ben verliefd op Domenikos; wat een mooi ventje!
Janneke & Maudy zouden wel tweelingzusjes kunnen zijn; dezelfde rode appelwangen en spekdijen!
Lois heeft een ongelofelijke bos haar! Wauwie!
Guusje en Evy; gewoon schattig-lief-poepig....
En met Mick, Linde en Evy krijgen jullie nog heel wat te stellen; wat een ondeugende koppies! hihi...

En oh ja, ik heb hier ook nog zo'n mooi mannetje:

Mika heeft een nieuwe hobby; lekker hangen op de bank en naar buiten kijken...

En nog eentje met mama; we hebben dezelfde ogen!

Terug
Bovenaan