De nieuwste foto!

Even chillen op de bank. Alleen de chips en cola ontbreekt nog...

Broer en zus (hoezo, hier gaan we nog wat mee te stellen krijgen?!)

Whahaha, te schattig!
Geef hem een afstandsbediening in zijn handjes en het is compleet!
Lekker grietje trouwens ook, je dochtertje!
Leuk stel zo met zijn tweetjes, echt koningspaartje..........

Hej!

Wat een lieffies allemaal, ik smelt ervan... hebben jullie ook zo snel van die brokken in de keel en natte oogjes als je zoiets liefs ziet?? Zucht, nou hier komt onze schat, lang geleden dat ik een foto plaatste, dus tijd voor een update.

Hier zit Linde lekker stevig op haar dikke bipsje!! Ha,ha,ha, ineens kon ze het!!

Beetje onscherp helaas, maar hier zit ze dan in de keuken in de kinderstoel te donderjagen!! Maar eten...... ho maar!

Lekker wijffie.....
Liefs Pippi

Hoihoi,

Hier weer een paar foto's van Evy:

Bij mama op de nek.

Kijk, mijn bordje leeg, maar dat smaakt naar meer...

Gezellig spelen in de box.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Hier weer ff een foto van m'n schattie.. Is alweer een poos terug dat ik een foto geplaatst heb.. Ze zit inmiddels al sinds de kerst mooi zelf rechtop te spelen. Zo schattig. Verder nog steeds wachtende op de allereerste tand maar niks te zien / voelen. Owja, ze heeft de kinderautostoel nu ook, de2e zeg maar.. Zooo mooi en leif, maar een foto hiervan moet ik nog ff maken, die komt dan nog.. Haha.
Eerst deze maar ff...

Elise 8,5 mnd.

hoi,

ook een tijd geleden dat ik weer een pica heb geplaatst, dus daar komen er weer een paar van me mooie meisje.

mevr. kan al aardig zitten en staan langs de tafel lukt ook, alleen dat kruipen ?? dat komt niet echt..

soms weet ik echt niet wat ik met dat haar moet hoor hahahah

ben zo trots op der...natuurlijk vind iedereen zijn eigen kindje het mooist, maar Lois is de mooiste hahah..

xx bambi

ohja vergeten erbij te zetten, ze is  volgende week alweer 7 maanden oud.

Mijn lachebekje Domenikos is vandaag 5mnd!!!
groetjes,Priscilla

Terug
Bovenaan