De nieuwste foto!

Wat een lekker koppie weer..............de ondeugd straalt er inderdaad vanaf! Leuk.

Hier Maudy nog even, foto's van vandaag en van het weekend........6 maanden oud.

De eet-foto's zijn van vandaag. Draak. Als jullie denken, wat ziet haar huidje er slecht uit, dat is rijst, kip, pompoen, brocolli en paprika.............en toetje.......

Vinden jullie het dekbed hoesje (met een dekentje, geen dekbed) niet geweldig..........HEMA!!! Ik was meteen verliefd..........was ik degene die zo moest wennen dat we een meisje kregen na de twintig weken echo...............mmmm.

Nou Rimke het valt nog best mee.. haha
Heb je Celeno met zijn koekje gezien??

xx

He wat grappig Rimke dat je zo aan het idee moest wennen bij de 20 weken echo. Mij maakte het op zich niks uit. Een meisje had ik ook heel leuk gevonden.
Het is dus een jongen en dat vind ik qua kleding heerlijk. Lekker stoer en niet alles roze haha. En de eerste weken natuurlijk het huis mooi blauw!
Dus mocht er ooit nog een zusje komen dan ben je er zo aan gewend ?

hahahah, ik was er heilig van overtuigd dat we een jongetje kregen.........de eerste 20 weken echo geloofde ik dan ook niet, er moest een heel klein piemeltje zitten..........whahaha, dus na een week nog een pret echo laten maken, was toch echt een grietje................was allebei heel welkom hoor, maar was gewoon overtuigd dat het een ventje zou worden.............niets was   minder waar.
En maudy draagt niet standaard roze, wel altijd een accentje..........of het shirtje of de broek of de sokken.
Gister liep ik met haar door de HEMA (where else) en ze had een wit jasje aan met een roze sjaal............zegt een meneer: wat een lekker kereltje.........................ik moest me inhouden om niet te gaan slaan...........het is tenslotte wel mijn MEISJE!!!!

JAAAAAA het is gelukt!!!!!! hier een foto van mijn lieverd Celeste. Van de fotograaf net voor kerst toen zij rond 4,5 maand  was

Mor 74

en hier nog een paar:

Met perenmoes in haar hele gezicht

lekker rollen op de vloer

Lekker zitten in de stoel van mama

Alle fotos zijn in rond 6 maanden genomen. Moet even nog een paar fotos op mijn facebook zetten - zo is het namelijk gelukt - eindelijk!!!

Mor74

Jeeeeej! Leuk om haar eindelijk te kunnen bewonderen!
Mooi wijffie hoor! Prachtige ogen en wimpers....................

Jaa Rimke - ik ben ook jaloers op die wimpers van haar - ik moet vrijveel bijwerken om die van mij zo lang te krijgen.....Kan het niet laten om nog een paar te showen - 7 maanden frustraties eindelijk voorbij!!!!

in 15 jaar oude vintagekleding van een nichtje

even lachen

ontdekte met kerst dat haar voet in de mond kon.
Bereid jullie maar of veel meer fotos in de toekomst - Mor74 is los!!

Terug
Bovenaan