De nieuwste foto!

Dit was op de verjaardag van mijn dochtertje,
Mijn baas speelde sinterklaas en kwam even langs,
Hij vind Sinterklaas toch nog niet zo leuk,
haha
groetjes Mascha

Ah gossie, Mascha, wat een zielig gezichtje! Arm kindje... Nou, als in de komende jaren eenmaal duidelijk wordt dat Sinterklaas kadootjes meebrengt, komt het vast wel goed!

Loek is trouwens wel stoer met z'n zonnebril en petje!

En Nick is een stoere vent met z'n legerhelm! Een echte soldaat op de survivalbaan; lekker teigeren...

Ik heb ook weer een paar mooie plaatjes:

Als we een stukje brood in z'n mond stoppen krijgen we dit gezichtje en daarna sabbelt hij het lekker op...

Dit is het gezicht wat we bijna de hele dag zien als we hem aanspreken; lachebekkie!

Mika is ook klaar voor zonnig weer! Lekker ventje...

Jaaaaaaaaaaaaa!!!!
Daar is mika! Wat een lekkere vent he?
We moeten ze maar eens koppelen als ze 18 zijn.........hoewel wij het er over eens zijn, dat Maudy tot haar 21ste maagd blijfft............whahaha!!!

hahaha, ja hoor, dat doen we; koppelen die twee! Zie je ze samen al "romantisch dineren"; wat een berg voedsel moet er dan wel niet op tafel komen voor die veelvraten van ons...

Whahahaha!!!
Wordt een dure grap...........dubbele voorgerechtjes, dubbele hoofdgerechten en drie toetjes p.p.................

... en dan nog koffie met bonbons... En waarschijnlijk nemen ze tussendoor ook nog een kaasplankje met druiven...   (zucht)
Voordeel is dat het dan op eigen kosten is en niet meer uit onze portemonee betaald hoeft te worden! hihi..

Ik ben hier weer -nog meer fotos van Celeste

Klar om van het voorjaar te genieten

Met mama in de babybjorn - wordt zwaar zeg...
Op de vloer aan het rollen en spelen

Klar om naar bed te gaan maar wel erg kleurrijk

Gr. Mor 74

Terug
Bovenaan