De nieuwste foto!

oooh, ben even niet geweest en nu zie ik allemaal leuke nieuwe foto ´s! Wat een leuke smoeltjes allemaal. De tweeling is echt prachtig, met die krullenbossen! En Maudy met d ´r lege bordje en toetje... Nick ´s helmpje is inderdaad stoer, staat hem best prima hoor en ´t is voor het goede doel tenslotte...

Oh, enne, ik heb al zo vaak meegemaakt dat vreemden compleet de plank misslaan als ze je aanspreken over je kind: m ´n dochter compleet in knalroze en dan nog vragen "is het een jongetje of een meisje?!" Dan denk ik: "Welke kleur begrijp je niet?!"
Of Mika met z ´n overduidelijke jongenskoppie en stoere kleertjes: "hoe gaat het met haar?" ... Zucht... Of nog sterker: de assistent op het CB heeft nu al twee keer naar Mika gereageerd alsof het een meisje is, terwijl ie poedelnaakt voor haar ligt op de weegschaal! Ongelofelijk! "Van welke planeet kom jij?!" Wahahaha...

Afijn, als we weer thuis zijn zal ik ook weer wat nieuwe plaatjes plaatsen: ´k heb pas zo ´n schattige foto van m ´n mannetje gemaakt...

Ha ha - aangezien dat Celeste ook niet heel veel haar heeft wordt ik vaak gevraagd of het een jongetje of een meisje is - dat terwijl ik haar in roze jurken enzo kleedt. Merdere keren heb ik meegemaakt dat oudere mensen in Albert Heijn komen kijken in de kinderwagen en beginnen te kletsen over hun kinderen en kleinkinderen en dat ze dan 'hem' en 'kleine jongetje' blijven zeggen over mijn meid. Ik vind zelf dat de wimpers   duidelijk van een meisje zijn - maar misschien omdat ik het weet.....

Mor74

Daar ben ik weer met Amy... Het blijft leuk om met haar te pronken..

Ik hoor ook zoooooo vaak dat mensen zeggen: Wat een schattig ventje!. Grrrrr... Paar weken geleden  vroeg een medewerkster van de bibliotheek of t een jongetje of een meisje was...Het laatste restje hormonen in mij vloog omhoog en ik zei: Ze heeft een wit maillotje aan, een roze jurk en een roze vestje... Gok eens!! Kwam er iets feller uit dan bedoeld hihi maar was de vraag ff beu. Ik vind ook dat je het wel aan haar gezicht kan zien of vergis ik me??

Marian

Lekker spelen

In een bubbelbad horen bubbels

Zwemmen met mama

Mooi liedje... even wat harder zetten

Wat een plaatje he??

Marian

Hallo Jacoline

leuk idee

Dit is Tarik,
geboren op 1-08-08
deze is vandaag gemaakt dus 7,5 mnd.
T-shirt van papa zijn voetbalploeg.

groetjes mascha

Hoihoi,

Hier weer een nieuwe eetfoto van onze allergrootste schat:

Evy, die geen genoeg van macaroni kan krijgen.....

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Even mijn nieuwe zonnebril en pet showen:

Deze foto's zijn gisteren gemaakt van Loek

Hier onze lieve schat nog een keertje....
Nick is hier 7 maanden.

Groetjes Mootje

Terug
Bovenaan