De nieuwste foto!

Ahhhhh....wat een plaatjes! Zo leuk! En de HEMA, toch jammer als je een jongen hebt, vindt het dan wel tegenvallen...sta ik te zwijmelen bij die leuke meiden dingen...gelukkig vriendinnen met meiden. Ga nu al los, laat staan als het een meisje was, hahah

Froukje

Jasper met nieuwe zomerhoed

In zn stoel (hij schrok van de flits!!)

En Rimke, iderdaad een super dekbedje!! Ben het helemaal met je eens!! Ik wil er ook wel een meid bij! Ik ben wel van roze met bloemetjes. Maar dat kan ik Jasper niet aan doen hahaha Die moet maar extra stoer dan!

Zijn pas met onze schatten bij de fotograaf geweest!!!!

Vind de foto echt helemaal super en niet omdat het toevallig mijn kinderen zijn.
Ben nu echt een hele trotse moeder

Hier een foto van Nick met zijn helmpje....Wij vinden hem nog steeds een super lekker ding!!!

Hier ook nog eentje zonder helmpje.......

Nick is intussen alweer 7 maanden....pfff....wat vliegt de tijd....

Liefs Mootje

Ha!!!
Daar is Nick..............de lieve schat met zijn mooi stoere helm..........wat heeft hij toch een prachtige oogjes...........lekker ding!!!
Fijn dat hij zo goed slaapt trouwens................ja, ben nog wel eens op de hyves hoor...........

@ knutseljuffie, wat een heerlijk menneke ook! Hoe voel je je verder? Gaat het goed? Is er al een echo in zicht?? Whahaha, misschien kan je zometeen ook los op geinige dekbedjes, alleen dan met bloemen enzo..............krijg je een koningspaartje.......

@Yeppie: en terecht meid, heerlijk toch, lekker trots zijn............ik ook hoor, je moet de fotoos eens tellen die ik hier al geplaatst heb................je houdt gewoon met heel je lijf van je ukkie (s) en daar moet je lekker van genieten!!

Eindelijk snap ik nu hoe ik hier foto's kan plaatsen!!! hahaha! Het heeft even geduurd..
Hier dus nog een o zo trotse mama van een zoon!!

Jayden, vandaag precies 9 mnd oud!

Terug
Bovenaan