De "PEUTERPRAATJES" topic

vanochtend heb ik weer zo gelachen om Ivar, we lagen allebei lekker in ons eigen bed (het was kwart over 9!!), Ivar roept mama, ik roep Ivar terug. Het is even stil en dan:
mama, doe jij?

Laatst liep ik met hem de trap op en dan mag ik van hem de onderste leuning niet vastpakken (denkt hij dat ik hem help) maar de middelste juist wel. Komen we boven, zegt hij: goed gedaan mama!!

liefs Jenneke

Vandaag zat ik met Fabio in bad. Ik ging Fabio wassen en zei: gezichtje wassen, en je armpjes, je buikie, je pielemoussie...
Toen wou Fabio mij wassen en zei: armpie, buikie, pielm....hee ???(en hij keek me heel verbaasd aan!) Dus ik schiet in de lach en zeg: mamma heb geen pielmoussie he?
Zegt ie: Mamma eentje kopen!!!!!!!

Als Meike iets graag wilt en zij weet dat ze een "nee" (met tekst en uitleg uiteraard) kan verwachten, gaat zij het op haar allerliefst vragen.
Dan houd zij haar hoofd zó schuin dat ze dus regelmatig omvalt en dus haar 'slijmactie'' moet staken omdat ze getroost wordt aaahhh zielig hé hihi

En;   Meike zegt tegenwoordig geen  JA meer maar SJA. Alsof ze daarmee zegt dat het alle kanten op kan zoiets als; "Het kan vriezen of dooien" "ieder voordeel heeft zijn nadeel".

Wij lachen er wel om want ze komt daarmee over alsof zo overal wel over nadenkt (not natuurlijk).

Liefs Renske

Vanmorgen lag Rebecca nog een uurtje bij ons in bed (slapen/dutten), toen ze er echt klaar mee was. Ze ging zitten en zei: Papa, eruit, je hebt langenoeg geslapen!!"
Hahahah....en ik mocht nog wel even blijven liggen, maar ik lag echt in een deuk!

Terug
Bovenaan