De uitslag van de trekking van de staatsloterij!!

heeey inge
wat mooie voor jullie gefelliciteerd he en hopelijk gaat alles goed nou vast wel
geniet er maar van ik moet nog een week wachten voor dat ik het weet

xxx annebel

GEFELICITEERD!!!!!
Ook mij ken je helemaal niet, maar ik 'ken' jouw verhaal wel doordat ik hier afentoe mee lees.
Helemaal super zeg.

groetjes,
Marije

Hoi Inge

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, je kent me wrs niet, maar ik heb een tijdje terug ook even op dit forum gezeten.
Ik ben ondertussen 23 wkn zwanger, en laatst had ik zoiets van, ga nog eens lezen op het forum als zwanger worden langer duurt. Dus ik heb je wel wat gevolgd.
Ik vind het super nieuws om te horen dan je eindelijk zwanger bent.
Ik hoop dat alles erg goed mag verlopen, en dat je kunt genieten van een geweldige zwangerschap en straks natuurlijk van je kindje.

Vele groetjes Carol

He die Inge,

GEFELICITEERD!!! Echt goed. Geniet ervan!!

Lfs Roelien

He die Inge,

GEFELICITEERD!!! Echt goed. Geniet ervan!!

Lfs Roelien

ooohhhh Inge.........ben er gewoon stil van.............
Wat een mooi nieuws!!! Na zoveel tegenslag en dat je dacht ik wordt ongi..........
Zo zie je met een superei, ben je erbij!!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd meis!!!!!!!!!!!!!!!! En dat je er lekker van kan gaan genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wow Inge, wat vind ik dit gaaf voor je!!!! Sinds ik op dit forum ben/ was, las ik altijd je verhalen en daarom  is het jou echt zo gegund: je hebt heel wat moeten doorstaan. Echt super. Geniet van de zwangerschap!!!!

Liefs Kim
(11 weken zwanger)

SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!

Geweldig voor jullie!!! Na zo'n lange tijd!!! Helemaal wauwie!
Weet hoe je je nu zo'n beetje voelt... ik had gisteren een positieve test na de 7e IUI behandeling.
Op wolkjes....

GENIETEN!!! Dit gevoel kan niet meer afgepakt worden!
En wat een blije gezichten aan wie je het verteld, of niet? Heerlijk! Eindelijk!

Liefs, Britt

Terug
Bovenaan