De uitslag van de trekking van de staatsloterij!!

WAUW!!!!!!!!!!!!! GEWELDIG! ONWIJS JOH!
HEB EXPRES EVEN INGELOGD OM TE KIJKEN OF JIJ OOK AL WAT WIST, NET ALS ZOVELEN ANDEREN HIER!! EN JA HOOR!
IK ZIT MET EEN KLOPPEND HART TE LEZEN...
MEID HET IS JE ZO VAN HARTE GEGUNT NA ZO EEN LANGE VERSCHRIKKELIJKE TIJD...EINDELIJK NU DAN....JE EIGEN KLEINE WONDERTJE IN JE BUIK!
ZO ONTZETTEND GEFELICITEERD ALLEBEI!
OVER 9 HELE FIJNE GEZONDE GOED VERLOPENDE MAANDEN ZIJN JULLIE PAPA EN MAMA!
ECHT SUPERRR!!
GIRLPOWER HOOR MEID!
GENIET ER MET VOLLE TEUGEN VAN!
WE BLIJVEN JE VOLGEN!

JEETJE ECHT ONGELOOFLIJK NIEUWS!

Dikke knuf Linnepinnie

Hoi lieve Inge,

Jij bent mijn grote voorbeeld. Wat een doorzettingsvermogen!!!!! En nu is het eindelijk gelukt. Onwijs gefeliciteerd!!!!!

Lfs, Kippie.

Joehoeoeoeoeoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inge wat een supernieuws!
Gezien aan het aantal reacties hebben we allemaal met je meegeleeft.

Van harte gefeliciteerd en ga er met volle teugen van genieten, je verdient het!!!

Liefs Astrid

WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helemaal super meid!!!!!! Ben helemaal blij voor je!!! Eindelijk!!
Geniet ervan he? Maar dat zul je zeker doen denk ik!!!

Dat is nummer 5 deze maand!!!!
Wat een topmaand zeg!!!

Liefs YVet

Lieve Inge!
Wat een geweldig nieuws!!! Ontzettend gefeliciteerd voor jullie allebei!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jullie hebben zoveel moeten doorstaan de afgelopen jaren en nu dan toch echt zwanger!
Geweldig, ik ben heel blij voor jullie.
Liefs Audry

Lieve, Lieve, Lieve meiden! We (man en ik) zijn overweldigd door al jullie geweldig lieve reacties. De tranen staan in mijn ogen. Jullie hebben me altijd zo goed gesteund en ik kon altijd bij jullie terecht. Jullie zijn dan ook zeker nog niet van me af hoor! Ik blijf jullie volgen en blijf alle positieve vibes sturen naar de meiden die nog niet zwanger zijn. Het enige wat ik jullie kan zeggen is dat je erin vast moet bijten en niet meer los moet laten totdat het doel is bereikt. Verstand op 0 en gaan!!! Ik ga nu een kaarsje of 400.000 duizend kopen bij de Xenos ofzo en die ga ik voor jullie allemaal opbranden in de hoop dat de stroom zwangeren door zet!!

DIKKE KUS EN NOGMAALS BEDANKT VOOR ALLES!
X Ing

Hoi hoi Inge,

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP en ik wens jullie een fijne tijd toe!!!!

(Waarschijnlijk ken je me niet, maar ik lees hier ook af en toe mee!!!)

Liefs Antoinet

oh meid, wat geweldig voor je, ik lees af en toe wel mee en ik begrijp dat jij al een hele lange weg gemaakt hebt.
het wordt de komende weken ook voor jou dus extra spannend!!
ik hoop zo dat dit dan eindelijk jullie wondertje mag zijn.
bedankt voor je lieve reactie op mijn bericht, knap dat je dat er allemaal nog bij kan hebben. ik heb dat namelijk zelf een beetje minder.
maar toch echt super gefeliciteerd!!!!!

x sandra

Terug
Bovenaan