De uitslag van de trekking van de staatsloterij!!

Lieve Inge,

Kom net terug van vakantie en dan lees ik net dit GEWELDIG bericht!!! Ben zooo blij voor jou en je man!! En natuurlijk is het de komende weken nog spannend maar de kans dat het nu goed gaat is groter dan dat het niet goed gaat hoor!

Ik hoop dat de echo 1 van de mooiste momenten wordt uit je leven met daarna een nog grotere hoogtepunt: de geboorte van jullie kindje!!!

Een hele fijne zwangerschap en wel echt genieten want het gaat het heel snel (behalve de 1e spannende weken..)

liefs
Marielle

Inge wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd!

Ik weet niet of je me nog kent, ik heb ongeveer een half jaar af en toe meegeschreven op het forum en jouw naam kwam ik veel tegen.

Meid, wat heb jij veel mee moeten maken zeg. Ik wens je het allerbeste toe en hoop dat je ondanks de onzekerheid toch van je zwangerschap kunt genieten.

Veel liefs,
Linny (20 weken)

Lieve Inge,

Ik kom hier af en toe eens terug om te kijken hoe het met jullie gaat. Ik was ook heel benieuwd naar de uitslag van je IVF. En wat een ongelovelijk goed nieuws!!!!! Eindelijk is het voor jou ook zover. Heel erg gefeliciteerd. Het is jullie echt gegund.

Groetjes Niekie

(nu 34 weken zwanger)

Hoi Inge,

Super super super gefeliciteerd.

Ik weet niet of je mij nog kent. Ik heb in het begin actief meegeschreven op het forum en
daarna probeerde ik het los te laten maar heb je wel altijd gevolgd.

Ik vind het zo leuk voor jullie en zoals alle reaties hierboven schrijven  hebben jullie het ech verdient.

Geniet ervan en laat nog eens wat van je horen.

Liefs Sabine

Hoi Inge,

YES!!!! GEFELICITEERD!! Wat een geweldig goed nieuws zeg. Na een maand van spanningen.
EN......nu mag je eindelijk weg van dit forum.

Ik wens je een hele goede en fijne zwangerschap toe en dat je er maar optimaal van mag genieten.
Heel veel geluk!

liefs, Belle

GEFELICITEERD!!!!

Het is jullie van harte gegund!!!

Liefs Bloempje

Hoi Inge,

Ik heb ook een tijd op dit forum gezeten en ik kom zo nu en dan kijken hoe het met "de oude garde" gaat. Wat ben ik blij om te lezen dat het nu eindelijk raak is voor je!!!! Het is je echt van harte gegund. Ga maar heerlijk genieten van je zwangerschap en laat je maar lekker verwennen. Echt ontzettend gaaf voor jullie!!

Groetjes Niekie

(nu 35 weken zwanger)

Terug
Bovenaan