De wachtbank... 38+ weken zwanger!

<p>Zo. Toch even een berichtje hoor. Inmiddels 38+4 weken zwanger en het kan dus elk moment gebeuren. De eerste bij ons.. een zoon... dus enorm spannend!</p><p>Wie zit er nog meer op de wachtbank? Hahaha. Heb nu (pas) 2 weken verlof maar van mij mag hij komen hoor. Zo benieuwd naar hoe hij is. En ook naar de bevalling. En om mij heen bevallen allemaal meiden die later zijn uitgerekend. Frrrrrrustrerend.</p><p>Zo... dat is eruit XD</p>

Ja ik ben het ook wel zat ook al klinkt dat misschien ondankbaar Hahaa.. maar dat ben ik zeker niet!
Slecht slapen.. beperkt zijn.. rugpijn..  en dan die steken beneden als ik loop omg! Laat maar komen zeg ik! Benieuwd wie er van ons eerder aan de beurt is ;)

Ik weet dat ik soms ondankbaar kan klinken, maar zwanger zijn is niets voor mij. Dat klinkt voor sommige mensen heel raar. Ik kan ook niet genieten van het "getrappel " in mijn buik. Heb best een moeilijke zwangerschap gehad dus misschien dat het daaraan ligt.

Mijn dag bestaat uit series kijken en af en toe met iemand afspreken. Verder pak ik elke kans om even het huis uit kunnen. 
Veel lopen kan ik niet meer.
Ondanks dat ik nu erg negatief klink heb ik bijzonder veel zin om ons kleine meisje te ontmoeten. Vraag mezelf vaak af hoe ik als mama zal zijn. Hoe de kleine eruit ziet enz enz. 

Hier ook (on)geduldig aan het wachten. Ben vandaag 40+1. 
Heb vanaf 34 weken al verlof, dus alle ‘standaard’ verlofdingen heb ik al lang gedaan/geregeld. Ik doe t rustig aan, wat lezen/tv kijken, soms afspreken met iemand en probeer iedere dag een wandelingetje te maken. 
Heb vandaag een afspraak bij de verloskundige en dan gaat ze kijken of ik gestript kan worden. Hopelijk kan dat en heeft het effect. Ben inmiddels zo benieuwd naar onze kleine en ben het wachten wel een beetje zat. 
Jullie ook succes met wachten. 

Terug
Bovenaan