De wachtbank... 38+ weken zwanger!

@Moix: ooh wel fijn dat ze hebben gestript. Is dat ongemakkelijk? Morgen ben ik 39 weken en heb ik een afspraak bij de vk dus dan ga ik eens vragen hoe zij te werk gaan....
Succes!!
@Ashh: ik heb wel af en toe ineens een harde buik gehad. Hele zwangerschap eigenlijk niet. En dan dacht ik wel even oooooh zou het? Deed ook een beetje pijn een seconde of 30. Maar nee. Voorweeen denk ik... verder rommelen mn darmen wat. En als ik loop heb ik steken beneden. Echt een *** gevoel. Denk dat hij er lekker op drukt met zn hoofd -> laat die vliezen maar breken denk ik dan hahahah!
@Mariekesep: ja ik begin me daar soms ook aan te irriteren. Lief dat mensen aan je denken... maar appjes als 'ben je al aan het puffen' en 'is de baby er al' en 'sterkte en succes en lukt het nog' zijn soms wel irritant. Opgejaagd word ik er soms van en alsof je je bijna moet verontschuldigen dat de baby er nog niet is. De hele zwangerschap had ik 38 weken in mn hoofd (om te bevallen). Weet niet waarom. Nu ben ik 38+6 en heb ik het idee dat ik die 40 met gemak ga aantikken. Stom he ? Naja het is ook de 1ste... mijn vriend is de 18de jarig en stiekem hoop ik dan weer niet die dag of de dag ervoor of erna. Ben 22 augustus uitgerekend... dus rond die tijd of 24 of 26 zou ik mooi vinden. Alleen het idee dat ik dan nog zolang moet rondlopen OMG! Nee.... ik wil ook mn oude lijf weer eens terug en gewoon lekker op mn buik slapen!
@Amelandgirl: hier the same. Echt fluitend doorlopen alles. Tot 36 weken gewerkt. Maar nu merk ik idd wel dat ik ook wat lomper word haha. En ik heb nog geen streepje striae en inmiddels wel een aardige buik. Hoop zo dat dit zo blijft hehe. En niet dat ik straks overtijd ga lopen en dat het dan erin klapt. Maaaar goed....

Heey! Hier ook 38+2 zwanger en wachtend op ons eerste en kleine meisje ;)  elke dag vertellen we haar hoe erg we op haar wachten maar ze heeft er voorlopig nog geen zin in haha! Verder een goede zwangerschap gehad zonder vervelende kwaaltjes. Ze is al goed ingedaald en heb af en toe steken en krampen maar ze zit nog lekker warm :p

@ joena het strippen is geen prettig gevoel. Vond het wel wat pijnlijk, maar het duurt maar kort en is voor een goed doel. 
Heb daarna wel de slijmprop verloren. Helaas heeft het bij mij niet doorgezet... Dus helaas nog niet het gewenste effect. Morgen staat weer een afspraak bij de verloskundige en dan zal er in principe nogmaals gestript worden. 
@Ashh: ik krijg best veel appjes van familie/vrienden die informeren of er al nieuws is. Ik kan je vertellen dat t alleen maar toeneemt als je 40+ bent...

@Moix: ik heb om 1030 een afspraak bij de vk. Ik ga eens bespreken wat hun werkwijze is en vanaf wanneer ze strippen, kijken, etc. Ben vandaag precies 39 weken.
Gister rommelde het aardig. Had hele erge last van mn buik... gespannen... hard... en zo'n pijn met lopen beneden. Steken en zeuren. Ik dacht in bed yeeeeeh misschien zet het nu wel door. Maar nee. Still standing hahahha.

@ MoiX: Balen zeg dat het niet heeft doorgezet :-( Heel veel succes straks bij de VK, ik hoop voor je dat er dan wel wat gaat gebeuren!
Ohh nou ik hoop dat het niet 40+ wordt haha! Ik had gisteren echt even een baal momentje dat niks lukt en alles zeer doet, hoop gewoon dat ze heel snel komt!
Moet er niet aan denken dat het nog 3/4 weken duurt..
@ Joena: Jij ook heel veel succes bij de VK! Ben ook wel heel erg benieuwd vanaf wanneer ze gaan strippen!
Hahaha balen is dat he!! Had gisteren/vannacht precies hetzelfde als jou, harde buiken, weeën, rommelig gevoel etc. Dacht zou het dan eindelijk gaan gebeuren.. but no :-(
Nog steeds op de wachtbank haha!
Heb straks om 11:30 uur ook weer een afspraak bij de VK, dat is nu hetgene waar ik iedere keer naar uit kijk en weer even fijn om uit huis te zijn :)

@Ashh: hahahha ja het is echt het uitje van de week dan he. Maar ook fijn om even plan van aanpak ofzo te bespreken en toch het gevoel te hebben ermee bezig te zijn. Ik wil gewoon weten hoe het ervoor staat eigenlijk.
Er zijn een hoop bakerpraatjes over opwekken bevalling etc. Kreeg wel echt als tip van vriendinnen om dadels te eten. Elke dag een paar. Dit zou een bevalling straks versnellen en er ook voor zorgen dat alles beneden soepeler is waardoor minder kans op uitscheuren. Dus dat doe ik nu elke dag braaf....
Maar ananashart en tonic enzo. Nee........ vind ik niet eens lekker. Seks zo nu en dan ook prima. Maar moet zeggen dat het allemaal niet meer zo confortabel is ;)

Hier ook nog iemand op de wachtbank! Fijn om wat herkenning te lezen, al zie ik wel dat het veel om eerste kindjes gaat. Ik heb hier een dreumes van 17 maanden rondlopen. Vermoeiend, maar tegelijk ook bijzonder om nu nog dingetjes met haar alleen te kunnen doen. 
Ik ben nu 38+6. Eerste kwam met 41+6, Dus ik ga er vanuit dat het september wordt...

Hier ook nog iemand op de wachtbank! Fijn om wat herkenning te lezen, al zie ik wel dat het veel om eerste kindjes gaat. Ik heb hier een dreumes van 17 maanden rondlopen. Vermoeiend, maar tegelijk ook bijzonder om nu nog dingetjes met haar alleen te kunnen doen. 
Ik ben nu 38+6. Eerste kwam met 41+6, Dus ik ga er vanuit dat het september wordt...

Terug
Bovenaan