De wachtbank... 38+ weken zwanger!

[quote quote=10242352]@Suuz; grappig zeg het is bij ons echt hetzelfde gegaan. Vrijdag gestript en ctg. Zou maandag ingeleid worden. Maar ben van donderdag (eerste weeën) tot de geboorte zondag 0439 bezig geweest. En de bevalling vervolgens afgesloten met een operatie onder algehele narcose. De placenta kwam niet en zat vast. Veel bloed verloren en dus nog aan het aansterken. Daarom was ik even wat stiller ook de eerste dagen! Maar hij is het waard ???[/quote]
Poeh poeh heftig. Dit jullie eerste kindje? Hoeveel bloed had je verloren.

Hier ook Babynieuws!!! 
Afgelopen donderdag 05-09-19 om 23:05 uur zijn ook wij dan eindelijk trotse ouders geworden van onze dochter Alivia
Wat begon als een natuurlijke inleiding (41+1 weken zwanger) om 08:00 uur, waarin ze mijn vliezen hebben kunnen breken omdat ik al 3 cm ontsluiting had. Kwam ik al vrij snel met mijn eigen weeën in een weeënstorm terecht, wat steeds ondraaglijker werd. Ik heb na 4 uur een ruggenprik gekregen wat het beste besluit ever was (wilde van te voren echt geen ruggenprik)! Ik voelde de weeën hierna niet meer maar had ze met extra weeënopwekkers zeer frequent en binnen een paar uur al 9,5 cm ontsluiting. Waarna ik helaas nog op 0,5 cm bleef hangen de 3 uur daarna. Daarna mocht ik goed mee gaan persen, echter paste ons meisje niet door mijn bekken. Helaas is het dus uiteindelijk toch een spoed keizersnede geworden. Aangezien ze in het vruchtwater had gepoept en de heftige buik operatie moeten wij nu wel tot morgen blijven, maar we maken het gelukkig allemaal goed! Zijn dolverliefd en gaan lekker van haar genieten!

@ Nobba: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Wat leuk dat we uiteindelijk zo dicht op elkaar bevallen zijn :)
Hoe is je bevalling verder gegaan?
Bij mij helaas alles behalve mijn geboorteplan haha :p
Gelukkig is het knappe meisje naast me het allemaal waard geweest:)

Ashhh: ik heb dus al vanaf het begin het idee dat mijn bekken ook te smal zijn. Kunnen ze dat nooit van te voren weten? 
Rij al 23 jaar 5 dagen per week paard en ze schijnen daardoor behoorlijk stug te kunnen zijn, maar sommige zeggen ook weer maakt niks uit. 

Ik zit ook op het wachtbankje nu, morgen ben ik 39 weken. Voel me fysiek nog prima maar mentaal heb ik zoiets van laat maar komen. Kan niet wachten mijn kleintje bij me te hebben..❤
Ashhh Ik vroeg me inderdaad ook af hoe ze dat kunnen weten?

Hallo allemaal.
ik ben vandaag 38 weken.
zit al vanaf 35.6 op het wachtbankje.
ben toen opgenomen geweest met 3 cm ontsluiting, uiteindelijk met 5 cm weer naar huis want het zette niet door.
voor de mensen die al bevallen zijn Gefeliciteerd!

Tweedeseptemberbaby: wat een mazzel dat het niet heeft doorgezet. Je bent vast extra blij nu de 38 veiligere termijn te hebben behaald!

Terug
Bovenaan