De wijze komen uit het Oosten

A

Anoniem

Guest
Hallo ik lees over noord zuid west maar niet over het Oosten
Komt er dan bijna niemand uit het Oosten ???
Groetjes Monique

Mijn man is hier geboren ( ik Niet ben er naar toe gegaan omdat ik graag bij de wijze wilde horen ( ha ha )
Kom zelf bij hoevelaken vandaan je weet wel het geintje van links af

Gr Monique

ik kom uit het oosten........ van flevoland!!!

naja kom, ik woon daar, volgens mij wonen alleen stephanie en timothy bij mij in de buurt

mijn hubby komt uit Winterswijk .......ene geef maar toe je bent om die reden die kant op gegaan zou ook mijn enigste reden zijn hoor maar ik ga eg die kant niet op sorry misschien OOIT nog eens whahhahahha maar nu neee ze korten daar alles af

Moest eerst erg wennen aan die taal van hoe is het maar goed te passe
en de straat vegen straat keren en ik ben sloerig in de rakker niet lekker dus
maar ja als je er wat langer woont ga je vanzelf wat overnemen maar ik woon hier mooi hoor blijf voorlopig hier wel
Kan ook niet terug mijn wortels zijn inmiddels al weggerot zegt mijn man altijd ( ha ha )

Ik woon in hetzelfde dorp als jij, Monique
We wonen hier nu bijna 8 jaar. Ik kom uit Brabant (in de buurt van Roosendaal) en mijn man komt uit Spijkenisse. Allebei import dus  maar we hebben het hartstikke naar ons zin en  gaan hier  voorlopig niet weg. Ik was al  snel gewend. In het begin verstond ik ook niks van dat taaltje. 'Goed te passe' en 'ommeunig hard' en zo. Mijn man had iets meer moeite met inburgeren hier, maar inmiddels praat hij soms plat met een Rotterdams accent, haha.
Ik heb al snel een hoop mensen leren kennen, via de paarden en door mijn werk. En bij ons in de straat wonen ook een aantal lieve mensen waar we altijd terecht kunnen.
Ik moest wel heel erg wennen aan het concept van een buurtvereniging. We woonden er nog niet eens, waren aan het klussen, en toen kwamen ze al voor de contributie, haha. Soms  proberen we met een smoesje onder de fietstochten, oudejaarsborrels en barbecues uit te komen

groetjes,
Karin

Ik kom zelf uit het verre oosten en mijn mannetje uit het westen. Hij praat inmiddels ook plat met een amsterdams accent (waar ik dan weer stiekum om moet lachen).... Maar moet ook zeggen dat je mij hier niet meer weg krijgt hoor, we zitten er zelfs over te denken om nog iets verder naar het oosten te gaan verhuizen (Duitsland)

Terug
Bovenaan