De wijze komen uit het Oosten

Hoi Karin

Ja zie je wel. lief zijn die fjorden he.

Hahahaha. Nee hoor ze zijn echt heel lief en Sven ( zo heet de oudste is ook echt een scheet als je er naast staat. Hij wil altijd volop aandacht en kroelen en knuffels, maar hij wil er gewoon niets voor terug doen. Nou daar ben je gewoon mooi klaar mee. Er zijn er al zoveel geweest hier die zeggen dat ze hem wel aankunnen, maar hij heeft ze nog allemaal over het hek gesmeten hahaha.
De meeste mensen zouden zo'n paard wat eigenlijk dus niet bruikbaar is opruimen, maar dat woord staat niet in mijn woordenboek. Hier gaat niets weg.
Aankomende zaterdag helaas wel, maar daar heb ik geen zeggenschap over.
Anders zou het wel anders gaan. Een van onze pensionshetten gaat weg. Hij is hier gebracht door zijn verzorger. ( ze verzorgt hem al 7 jaar) en zij betaalde dus ook alles voor hem. Nu had ze bedacht dat ze een quarter horse uit amerika over heeft laten komen en nu kan ze het financieel niet meer opbrengen om voor deze shet te zorgen dus geeft ze hem terug aan de eigenaar. ( ik heb die eigenaar nog nooit hier gezien) Nou, je begrijpt wel dat wij zaterdag niet thuis zijn als ze hem komen halen. Als ik eraan denk moet ik al huilen. Laat staan mijn dochter, want die rijd hem 4 x per week. Gelukkig mag ze nu op haar eigen shetje gaan rijden, maar we zullen hem toch allemaal erg missen. ( je zal nu denken waarom koop je hem dan niet, maar ik weet helaas niet hoelang ik hier mag en kan wonen I.v.m industrie die dichterbij komt en als ik mijn paarden ergens in pension moet zetten heb ik er ook liever 3 i.p.v. 4.

sorry voor het lange verhaal. Ik moet schijnbaar wat kwijt hihih.

groetjes irene

Hallo Karin
Ja wij wonen super mooi als ik de weg oversteek zit ik al in het bos en kan ik de hei op
Ik heb ook nog wel kg rte veel hoor maar ben niet zo sterk met lijnen ( morgen ga ik beginnen ) maar je moet er poep aan hebben wat de ander van je vind als je op je knol rijd ( sorrie paard )
Enne irene wat een naar idee dat hij weggaat daar zou ik ook moeite mee hebben ik hecht mij altijd erg aan mijn dieren en zo veel pony,s in de kost dat kost wat geloof ik
Leuk dat je docter en zo leuk mee omgaat Hoe oud is zij ?
Mijn dochter is 5 maar ik moet haar wel helpen als zij gaat rijden hier een paar foto,s van mijn kanjers
Groetjes Monique

Hihi, ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in...
Maar ik ga proberen eerst toch was  af te vallen hoor, ik ben wel meer dan een paar kg te zwaar op het moment  

Dit is mijn grote vriendelijke reus:

groetjes,
Karin

Hier komen wat plaatjes van onze paardjes.

Rachel met haar eigen shetje Ronnie

Mijn fjordjes Tim (links) en Sven (rechts)

En dit is rachel op Kevin

groetjes irene

Terug
Bovenaan