Het Hexel, dat is inderdaad niet ver van hier vandaan Supermooi plekje om te wonen hoor, zo dicht bij het bos en de heide! Ik ga daar in de buurt weleens wandelen met onze hond Bo, in het kattenbos. Niet zo vaak, want het is er best wel druk en Bo is niet de gemakkelijkste als er andere reuen in de buurt zijn Ik laat hem meestal uit in het Eversbergbos, dat is het dichtst bij ons huis. Of rond de diepe zandkuil, bij de Uitkijk. Mijn paard stond eerst bij de Berghoeve in Haarle. Toen staken we ook weleens de weg over richting Holterberg. Maar ik ben daar ook weleens door een boswachter aangehouden!
Irene, wat leuk dat er nog meer paardenliefhebbers zijn hier! Fjorden vind ik ook erg leuk. De laatst keer dat ik van een paard ben gevallen was toevallig ook van een Fjord! Hihihi. Het was in het bos, voordat ik het wist was hij omgedraaid en lag ik ernaast met een gekneusde voet. Gelukkig val je dan niet zo diep
Mijn eigen paard heeft me er 1x afgegooid met veel geweld en toen ben ik wel flink gelanceerd. Gelukkig niks aan overgehouden maar ik ben wel een beetje angstig geworden. Het is een superbraaf beest maar als hij wat stijf is en je wilt toch doorrijden of als hij fris is in het voorjaar dan wil hij weleens heel gek doen.
Op zich zou ik er wel op kunnen hoor, hij is inderdaad sterk genoeg. Maar ik voel me nog zo dik en log en heb helemaal geen conditie. Ik schaam me ook een beetje om dan in de bak te gaan rijden met andere mensen erbij
groetjes,
Karin