quote: weerdje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-08-2007 10:30:25&apos

);
Hoi Karin jij woont dus ook in het mooie Nijverdal ( ha ha )
Zelf kom ik weg bij hoevelaken e.o woon hier nu zo,n 7a7,5 jaar en ben er helemaal gewend
rij jij ook paard ? bij een manage ?
Ik rij zelf ook paard heb een aantal eigen paarden heb vroeger altijd bij een manage gereden maar rij nu in mijn eigen bak of in het bos
Groetjes Monique
In sunny Nijverdal ja
Ik heb vroeger ook altijd bij een manege gereden maar in 2001 heb ik zelf een paard gekocht. We kunnen hem niet bij huis hebben dus hij staat in pensionstalling bij een manege (vlakbij de afslag A1 Rijssen/Enter).
Ik heb nu al niet meer gereden sinds ik 12 weken zwanger was en Suze is nu 14 weken oud . Gelukkig heb ik een hele fanatieke bijrijder. Hij rijdt 4x per week en de rest van de week wordt mijn paard overdag in het land, de paddock of in de stapmolen gezet. Ik wil eerst nog flink wat kilo's kwijt voordat ik er weer op stap, anders vind ik het zo zielig, hihi. En ik vind het wel moeilijk om uit te vogelen wanneer ik naar stal kan gaan. Het is onhandig om Suze mee te nemen. Vanaf deze week ben ik weer aan het werk, mijn man is 's avonds pas laat thuis, in het weekend moet ik vaak naar (zieke) familie ver weg. Dus dat is even puzzelen.
Wat voor paarden heb jij? De mijne is een KWPN-er, een hele grote lieve schimmelruin (1.82 m.) van 13 jaar. Als ik rijd is het meestal in het bos of dressuurmatig in de bak. Springen vindt hij wel leuk maar is niet bepaald een talent, haha (en ik ook niet, ben een echte recreatieruiter).
groetjes,
Karin