december 2008 uitgerekend??

Hee Mama An,

ik dacht  afgelopen maandag  wat te voelen toen ik in bed lag, net of er van binnen uit met een veertje langs mijn buik werd gegaan. Heb het helaas daarna niet meer gevoeld. Weet ook niet of het echte beweging was wat ik voelde omdat ik niet weet wat ik moet voelen. Alles is zo nieuw, en wat dat betreft ben ik erg onzeker.  Hopelijk komt het snel, want daar kijk ik inderdaad wel naar uit.

Groetjes Rebeca

Hallo, hallo,

Vandaag voor controle bij huisarts geweest, gelukkig was alles goed !!
Hartje ook horen kloppen !!
Hij kon het eerst niet goed vinden, griezelig hoor.
baarmoeder zit al halverwege onder mn navel, wist eigenlijk niet dat het al zo hoog zat !
Ben nu 13 weken en 5 dagen zwanger.
Af en toe denk ik dat ik iets voel mar of het baby is weet ik niet zeker.
Maar ff wachten tot hij/zij wat heftiger gaat trappelen.

groetjes

hallo alle december mama's

Ik las een paar berichtjes hieronder de vraag wie er nog meer zo moe was.. nou ik wel hoor!!   vreselijk... het is bij mij zelfs zo erg dat ik op het moment in de ziekte wet zit omdat ik s'middags echt moet slapen omdat ik de dag anders niet red...gelukkig slaapt onze dochter s'middags ook nog dus dan kruip ik er ook in! zit al aan de staal pillen en de vitamine b pillen maar niks helpt...moet weer opnieuw bloed laten prikken! moeheid is niet de enige reden dat ik thuis zit hoor maar wel 1 van de hoofd redenen...het is voor mij ook helemaal nieuw, want mijn vorige zwangerschap deed ik fluitend (...tot aan de bevalling haha...). Gelukkig gaat het met onze baby super, het is een bezig bijtje; druk aan het schoppen... voel het zelfs af en toe al tegen mijn hand aan schoppen!! nou voelde ik de 1e ook al met 17 weken en dat schijnt vrij vroeg te zijn voor een 1e kindje. maar toen voelde ik in het begin plopjes, dit zijn echte duidelijke schopjes!! heerlijk vind ik het!!! nou ik heb wel weer genoeg getypt zo...ik ga zo mijn   bedje weer opzoeken......... xxx

Terug
Bovenaan