december 2008 uitgerekend??

quote: boeffieboh24 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-04-2008 07:15:25'));

hi meiden, ik heb gisteren getest en ben zwangerrrr... dus helemaal feest en denk ik 18 dec. uitgerekend, ik sluit me dus maar bij deze topic...owwww ik voel me helemaal te gek....

liefs boeffie

Hey Boeffie, ben ook 18 dec uitgerekend.
Ben benieuwd of het ook echt op die datum gaat gebeuren:)
Fijne zwangerschap geniet ervan!
Liefs jenny

hallo allemaal..

hoe voelen jullie je..
Ik heb net de griep achter de rug.. Niet echt prettig dus.. en je mag niks. Geen neusspray etc.. erg lastig.

maar verder gaat het weer goed.
Ik heb ontzettende borstenpijn gehad.. Kon wel huilen 's nachts als ik uit bed moest of me omdraaide.. maar sinds gisteren trekt de pijn weg.

Ik ben nu bijna 13 weken rond.. Spannend vind ik het nog steeds. Ik begin nu iets te groeien.. Leuk.. dan weet je zeker dat er iets in je lichaam gebeurt, want verder heb ik niet echt klachten...

Over twee weken weer naar de VK.. Doen ze dan ook weer een echo.. of luisteren ze alleen even naar het hartje.. wie weet dit.

succes en sterkte allemaal. ook met dit warme weer..
Liefs mij

Hallo allemaal,

Hier weer een december-zwangere !!!
Ben 24 ste uitgerekend.
En het word onze vijfde !!!
Vanmorgen voor een echo geweest en alles ziet er goed uit.
Ben bijna niet misselijk geweest, maar wel erg moe.
vind het erg leuk om met andere zwangeren te communiceren.

groetjes mama an

Hoi allemaal, als allereerste natuurlijk allemaal gefeliciteerd. Ik ben 24 jaar en ben 30 december uitgerekend van de eerste.
Omdat we op vakantie zijn tijdens de 3 maandengrens hebben we het gister al bekend gemaakt. Nu kan ik bij mijn zus en die begon hard te lachen en pakte een mapje uit de la. wat blijkt... ze is precies 2 weken verder dan ik ben. 16december uitgerekend van de 2e.
Opzich denk je dan wat leuk maar met de achterliggende gedachte dat ze pas net gescheiden is en nu dus al 13 weken zwanger van haar nieuwe vriend drukt dat toch wel een stempel. de scheiding heeft op de hele familie behoorlijk impact gehad en hoewel het normaal superleuk zou zijn om samen met haar te lopen, heb ik toch wel gemengde gevoelens.
tuurlijk ben ik blij voor haar maar vinden jullei het raar dat ik er toch ook met andere ogen naar kijk?

allemaal veel plezier met de rest van de spannende maanden. groetjes Lin

hallo allemaal..

ook allemaal zo moe.. Aangezien de weinige reactie. Ook ik heb niet altijd de puf om na het werk achter de computer te duiken.. En aangezien op mijn werk de computer niet binnen handbereik is reageer ik weinig..

Maar hier weer even een berichtje van mij..
Alles aardig goed.. Vind het nog steeds onwijs eng. Ben blij dat ik volgende week maandag 23 juni weer naar de Vk mag.. Hopelijk is dan alles goed en kunnen we met een gerust hart op vakantie..
Hoef namelijk nog maar twee weken te werken. Dan heerlijk 3 weken ervan door..

Verder ben ik nu 14 weken zwanger. Gaat op zich best snel.. Klachten trekken weg.. Dus hopelijk gaan we nu de drie fijnere maanden in van de zwangerschap..

hopelijk bij jullie ook alles goed..

nog een fijne avond en tot spreeks..

Mona

Hey meiden!

Wou even reageren (ben zelf pas 4 weken en 3 dagen zwanger van de tweede) maar vorig jaar december (12-12-2007) ben ik bevallen van een prachtige zoon! En ik wou even zeggen, het is een prachtige tijd om een kindje te krijgen. De sfeer is zo gezellig en knus, en dan een kerstkindje erbij, zo super. Ik ben nu eind (20) Februari uitgerekend, en als ik heel eerlijk mag zijn, vind ik de datum niet bijzonder hihihi... beetje saai zelfs. Maar we zijn natuurlijk super dol blij... dat we al weer zo snel zwanger mogen zijn!!!!

Ik wens jullie allemaal heel veel geluk toe en geniet van deze mooie tijd. Voor mij is het zwanger zijn nog heel onwerkelijk, komt denk ik wel weer, als ik de eerste echo heb gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar December een prachtige maand om in te bevallen!

Succes... liefs supermams

Hallo!!!!!

Bij deze  meld ik me  ook even aan als decembermama. Ik ben 10 december uitgerekend van ons eerste kindje  en vandaag de dag 15 weken en 2 dagen zwanger! Gaat verder gelukkig allemaal goed. Heb alleen ontzettend last van (waarschijnlijk) bandenpijn. Heb ook al een flinke buik en heb al regelmatig de opmerking gehoord of het er misschien geen twee zijn?!?
Heb al twee echo's gehad, een termijnecho en een bij 12 weken maar daarop was maar 1 kindje te zien. Hoe is het bij jullie?? Hebben jullie ook al een flinke buik? Ik draag al sinds  10 weken positiekleding...... Verloskundige twijfelde ook aan de bandenpijn, misschien dat het ook al wel harde buiken waren? Iemand ervaring met het verschil?

In ieder geval kan ik wel genieten en ik wil alle ander mamma's nog even feliciteren!!!!!

Groetjes Becca83

Hoi Becca83,

Ik ben nu 13 weken zwanger en heb ook al een behoorlijke buik.
En het is er ook maar 1 .
Nu is het bij mij de vijfde zwangerschap dus is het wel logisch dat je het sneller ziet.
Meestal gaat mn buik rond de twintig weken echt doorgroeien.
Voel jij je kindje al bewegen ? Ik zit er echt op te wachten, bij de andere voelde ik het ook rond deze tijd, word het weer een beetje echter !!!!
groetjes mama an

Terug
Bovenaan