december 2008 uitgerekend??

Hoi dames,

Nou ik heb vanmorgen mijn eerste echo gehad, was echt super zenuwachtig!
Was echt bang dat er iets mis was, had geen aanleiding omdat te denken maar er zat iemand naast me in de wachtkamer en die kwam een echo laten maken omdat ze dacht dat ze een miskraam had gehad, ik dus nog zenuwachtiger!

Maar goed echoscopiste heeft een uitwendige echo gemaakt en ze zei wel dat we niet moesten schrikken als ze het niet gelijk kon vinden maar gelukkig sprong ons guppie gelijk in beeld :) En zagen we al gelijk het hartje knipperen (had wel even traantjes in mijn ogen hoor mijn vriend ook) zeker toen ze het hartje ook nog even liet horen. Voor de rest lag het druk te wiebelen met armen en benen. Ik had zelf berekend dat ik 9 weken en 1 dag zwanger zou zijn en zei ze dat de metingen wezen op 8 weken en 6 dagen maar dat dat volgende keer nog kan veranderen dus de voorlopige datum is nog steeds 17 december.

Mag over 3 weekjes nog een keer vlak voor ik naar mijn vk ga dan ben ik ongeveer 12 weken  kunnen we nog meer zien op de echo.

Groetjes en veel plezier bij jullie echo's ben benieuwd wat jullie er van vonden.

hallo allemaal.

ik voeg mijzelf ook even toe..
Zit nu in de 10e week en mag morgen eindelijk naar de verloskundige..
Vind het reuze spannend. Hopelijk is alles goed..

Zijn uitgerekend rond 17 decemeber..

liefs mona

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ook ik ben zwanger en uitgerekend op 15 december 2008 - de verjaardag van mijn overleden vader! Ik woon in het buitenland en heb hier al mijn eerste twee echo's gehad. Zo bijzonder om dan voor de eerste keer in je leven het hartje van je kindje te zien slaan.

Iedereen heel veel succes met de zwangerschap en ik zal vanaf mijn pc alle volgen.

Hi monatoetje2008

Das wel leuk we zijn rond de zelfde datum uitgerekend.
Veel suc6 morgen bij de vk, ik mag 2 juni weer gaan dan ook hartje luisteren
en als het goed is mag ik op 2 juni ook voor mijn 2de echo.

Hoe oud zijn jij en je partner/ vriend/ man :)

groetejs

Hallo Allemaal,

Ook ik ben in december uitgerekend, de 14e. nu dus 9wk6dg zwanger.
In het novemberforum is een aantal decembermammies "stiekum" al een decemberforumpje gestart. Misschien ook wel even leuk om te checken!

Groetjes,
Sandra

Hallo iedereen!
Als eerst wil ik iedereen feliciteren
Zelf zijn we 18 december uitgerekend van onze eerste.
Vrijdag echo gehad voor zwangerschapsbepaling ivm zeer onregelmatige cyclus.
Wij hadden verwacht 7 weken zwanger te zijn dus dat we nu 11 weken zijn was een hele mooie verassing!
Onze kleine bewoog al mooi op en neer echt supergeweldig!
4  en half cm en genoeg vruchtwater.
Echt een prachtig gezicht!
Hebben jullie ook al een echo gehad?
Liefs jenny  

hallo allemaal

ten eerste natuurlijk van harte gefeliciteerd.. Ook ik ben in december uitgerekend..
17 dec om precies te zijn.. Ik heb nog niet alles van jullie forum gelezen.. Staat ook al zo vol..
maar zou ik mee mogen kletsen. Heb al geprobeerd een andere topic te openen. Maar iedereen die in dec. is uitgerekend zit al hier..

groetjes mij en succes allemaal

zwangerschapsdementie.. hihi zie dat ik al keertje berichtje had achtergelaten. sorry..

maar zijn bijna 12 weken zwanger.
Manlief en ik zijn er reuze blij mee. Hij is 25 jaar oud en ik sinds kort 26.
We zijn afgelopen mei alweer 1 jaar getrouwd..

Ja wat willen jullie nog meer weten..
Zie uit naar 23 juni. mag ik weer een echo laten maken..

tot spreeks.

Terug
Bovenaan