December 2010 Mama's

Hier nog een december mama. A.s woensdag ook 11 weken. Maar volgens mijn gyn was ik 6 dec uitgerekend... Ikke niet snappe hihi.

Maar goed, dit wordt onze tweede. Heb al 2 echo's gehad en a.s vrijdag zien we ons spruit weer. Ik heb er zin in!

Liefs Reneke
 
Trouwens, hoe zitten jullie in de broeken?
Ik kan er 1 niet meer aan en de andere twee zitten 's ochtends nog wel okee, maar eind van de middag gaan ze me dwars zitten en irriteren.
Het wordt zaterdag dus hoog tijd om te gaan shoppen! Altijd leuk....
 
Hoi Reneke,

Tot mijn verbazing pas ik al mijn broeken nog. De heupbroeken beter dan de taillebroeken, maar ik hoef nog niets zwangerschaps aan. Maar het kan nu nooit meer lang duren!

Groetjes Karin
 
Ik heb nu 1 broek die strak zit, maar die zal al wat strak en nu zit die echt niet lekker meer.
Verder pas ik alles nog. Maar de vorige zwangerschappen ben ik bij 16 weken positiebroeken gaan dragen, maar eigenlijk gewoon omdat ik het zo graag wilde! Nodig was het toen nog niet.
 
Ik heb ook al last met de broeken, heb nu al 2 weken positie broeken aan.
Omdat het gewoon makkelijker is met het werken(ik werk als verpleegkundige), moet veel bukken en dan is het wel zo fijn als de kleding goed zit.. hihi

Wel leuk hoor zoveel december mama's
Sommmigen vlak bij sinterklaas, anderen bij de kerst en weer anderen bij oud en nieuw.
Wel spannend allemaal..!!!

Hopelijk kunnen we gauw de mamaclub starten...

Liefs Mama2be
 
Hoi allemaal,

Hier nog een december mama. Ik ben 12 december uitgerekend van onze 2de. We hebben al een zoontje die nu 13 maanden is.
We hebben al 2 echo's gehad bij de vk en gelukkig zover alles goed. we hebben de kleine al volop zien bewegen en het hartje zien kloppen.
Ik heb nu ook al een week mijn zwangerschapsbroeken aan had ze toch nog in huis en het zit lekkerder.

Allemaal heel veel succes met jullie zwangerschap.
Groetjes

 
Terug
Bovenaan