December 2010 Mama's

hey dames,

Ik moet morgen voor de eerste keer naar de vk, maar volgens eigen berekening ben ik 25 december uitgerekend. Een echt kerstkindje :)

Dit is trouwens onze eerste, en mijn broeken beginnen ietsje strakker te zitten maar het valt mee.

Groetjes Monique

p.s. ik heb ook al om een dec.groep gevraagd maar tot op heden geen reactie
 
Hoi,

Ik ben op 21 dec. uitgerekend van ons eerste kindje. Volgende week de eerste echo. Ook mijn broeken beginnen niet echt lekker meer te zitten dus heb al een paar dingen voor van de zomer gekocht.

groetjes,

natascha
 
Hoi

Hier ook een dec mama uitgrerekend op 21 dec en het is onse vierde!!! heb al een dochter van 4 zoon van 3 en half en nog een zoontje van 2!! en ben weeeer zo benieuwd wat dit weer voor persoontje is!!

suc6 allemaal groetjes Claudia
 
hoi hoi

hier ook een december mama
ik ben op 20 december uitgeteld en dit wordt ons tweede wondertje we hebben een dochtertje van 1 jaar oud.

mijn broeken pas ik helaas niet meer.
vindt wel dat ik met het tweede zwangerschap super snel groei.

groetjes corina
 
Hoi allemaal!

Ik ben al moeder van 3 jongens, de oudste is 8, de tweede is bijna 7 ende, nu nog, jongste is 3 en als allles goed gaat komt er rond 2 december een vierde!!!
Leuk om te lezen dat er zoveel decembermama's zjn!
 
Wat leuk om te lezen dat er zoveel vrouwen uitgerekend zijn in dec 2010!! Ook ik ben een van de gelukkige, ik ben zwanger van mn eerste kindje en ben 10 dec uitgerekend. Vind het allemaal erg spannend en probeer er zoveel mogelijk van te genieten.

Hoop dat jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap gaan hebben en dat we nog veel met elkaar kunnen delen!
 
Hallo allemaal! Ik kom net uit het ziekenhuis en heb een 2e echo gekregen. Ik ben 26 december uitgerekend. Ben nu 8 weken en 2 dagen.
Het wordt ons eerste kindje!
Jullie allemaal gefeliciteerd!! Ik ben er ook super blij mee!

 
Terug
Bovenaan