December 2010 Mama's

Hoi hoi! Ook ik ben uitgerekend in december! 8 december om precies te zijn;-)

Vandaag 11 weken zwanger, dus nog een weekje tot de magische grens! Wel spannend allemaal hoor!

Ik heb al een zoontje van 19 maanden rondlopen en ben enorm trots en blij dat hij een brusje krijgt.

Ik vind het alleen zo jammer dat er nog geen mamaclub is voor december 2010 mama's. Van mij mag die er snel gaan komen. Heb ook al geprobeerd een mailtje te sturen, maar iedere keer als ik het contactformulier invul wordt die om één of andere manier niet verzonden..... Beetje jammer!

Nou ja meiden, hopelijk snel onze eigen club!

Liefs!
 
Hallo Iedereen,

Ik ben 26 dec uitgerekend. Vind dit zelf niet zo'n geslaagde datum, maar we zullen zien wanneer het komt.
Mijn dochter kwam 11 dg te laat en mijn zoontje op de dag zelf.

Ik moet ook erg letten op wat ik aan trek, want begin al wel een buikje te krijgen en 's avonds is het helemaal erg.

Groetjes Mirjam
 
hoi,

Ik ben 10 december uitgerekend. Maar a.s. dinsdag ga ik naar vk voor mijn eerste echo en dan weet ik precies hoeveel weken ik ben en wellicht ben ik dan op een andere datum uitgerekend. :) maar december wordt het sowieso!

Kan niet wachten totdat het dinsdag is :) ben ook erg zenuwachtig erover, waarom weet ik ook niet. Misschien omdat het toch mijn eerste keer is :)

Nou groetjes,

Artie
 
He meiden,

Wij zijn vandaag bij de verloskundige geweest en we zijn nu 12 weken, en 2 dagen.
Dus nog iets verder als er eerst gedacht werd.
Dus ben nu i.p.v. 9 dec , 7 december uitgerekend.
We moeten een x een schema maken van wie wanneer uitgerekend is.

Fijne avond,
x
 
lieve aanstaande mama's,

Dit zal mn laatste berichtje zijn bij de december mama's. Afgelopen vrijdag voor onze eerste echo gegaan en wat blijkt, ik ben geen 12 weken zwanger maar ruim 15! Ik heb waarschijnlijk een goede innestelingsbloeding gehad en ik dacht dat is een ongesteldheid. Heb dus ruim 3 weken cadeau gekregen en ben nu 17 nov uitgerekend.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap, goede bevallig en veel geluk met jullie kleine!
 
Hoi,

ik ben een januari 2009 mama, nu uitgerekend 18 december 2010.

Grote verassing, heel erg leuk. De voige keer vond ik het JG-forum erg gezellig dus ik wacht met smart op de dec 2010 mamaclub!

Groetjes CAAT
 
Hallo allemaal!

Ik was naarstig op zoek naar Mammaforum dec. 2010, maar kon idd niets vinden. Ben blij dat jullie het initiatief hebben genomen om zelf iets op te starten!

Ik ben nu 12 weken zwanger van ons eerste kindje, en ben 30-12-2010 uitgerekend.

Vandaag wezen shoppen voor nieuwe broeken (pas er nog maar eentje uit mijn kast). Heb leuke broeken gevonden! Spannend is het toch wel om voor het eerst een zwangerschapsbroek te dragen (mensen om me heen vinden het allemaal nog véél te vroeg - zij droegen pas met 4,5 maand zwangerschapskleding). Maar probeer positief te blijven, en te denken dat iedere zwangerschap anders is. Toch?

Gr. mem84
 
Terug
Bovenaan