Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Sandravdp ik heb ze ondertussen gesproken... Ik mag morgen al voor een echo. De klinisch geneticus heb ik nog niet gesproken. Ik wacht morgen even af en dan kijk ik even hoe en wat.
@Regina: Leuk idee! Maar ik kan ‘m ook niet vinden ?
@Chayke: Ik herken je verhaal... Ik heb ook alleen last van vermoeidheid en mijn tepels zijn erg gevoelig, merk ik vooral als ik onder de douche sta, bijvoorbeeld
Ik was nog even verder terug aan het lezen, naar het begin van deze groep; had ik nog niet gedaan ? Zag dat jullie ook kort iets over jezelf vertelden, vind ik ook wel leuk om te doen. Ik ben 34 en deze zomer 19 jaar samen met mijn man, waarvan 3 jaar getrouwd. We hebben een zoontje van 1 jaar en bijna 8 maanden (sept. ‘18) en ik zit in het basisonderwijs. Inmiddels ongeveer 7,5 week zwanger van ons tweede kindje (verwachte uitgerekende datum rond 13 december). Bij ons zoontje was het in maand 3 raak, nu in maand 7 (na de bevalling bleek mijn cyclus niet meer zo regelmatig als daarvoor en daar had ik geen rekening mee gehouden)! ? Na 6 maanden ben ik ovulatietesten gaan gebruiken en toen is het dus wel gelukt. Van de verloskundige heb ik helaas nog geen bericht gehad dat zij de ‘vroege’ echo’s (rond 7-8 weken) weer uitvoeren, dus ik vrees dat ik zal moeten wachten tot 25 mei ? #ongeduldig Lijkt me leuk om via een Facebookgroep contact te hebben (vind ik persoonlijk wat makkelijker) en ik heb destijds bij de zwangerschap van mijn zoontje in zo’n groep echt vriendinnen gemaakt die ik nog dagelijks via de app spreek en die ik eens in de zoveel tijd zie met alle kleintjes! ?
@Sandra vdp: Ook weleens ruzie met de app dus? ?? Ik heb de groep inmiddels ook gevonden! ? Maar niemand kan zien dat ik me daarvoor heb aangemeld, toch?
Voor degenen die ‘m niet konden vinden: je moet echt zoeken op December 2020 baby’s met een hoofdletter! Daar ging het bij mij mis ?
Hoi allemaal, ik heb even een paar dagen gemist dus moest even alles bijlezen! Wat fijn om al deze verhalen te lezen.
Ik heb gisteren de 7 weken echo gehad in het ziekenhuis en alles was goed, voor zover ze natuurlijk nu kunnen zien! Het hartje klopte, heel bijzonder om zo’n klein ‘vlekje’ in je buik te zien. Gelukkig een paar fotootjes meegekregen en ok mocht een filmpje maken van de echo
Omdat alles verder goed gaat hoef ik verder niet in het ziekenhuis onder controle en kan ik mijn behandeling later deze week telefonisch afsluiten met mijn arts, dus vandaag maar even een verloskundigepraktijk zoeken!
Denise wat een goed nieuws!!
Regina klopt het dat niemand kan zien dat wij ons aanmelden voor de groep? En dat ook niemand kan zien wie er lid is? Ik zie namelijk alleen jouw naam staan en dat er 2 leden zijn, maar kan niet zien wie.
Sorry wil graag nog niet dat mn vrienden van fb het weten. Heb 21 mei pas mn eerste echo.
Hoe doen jullie dat met werken? Ik ben zo moe!! Ik ga dagelijks om 10.00 naar bed en sta om 7.00 op. Vanmorgen werd ik weer moe wakker en nu moet ik nog aan het werk.
Het is niet zo dat ik nu een regelrechte zombie ben maar ik zou het liefst echt verder gaan slapen.