December 2020

Hier donderdag de echo. Vind het spannend hoor, ben dan net 7 weken. Na twee miskramen afgelopen tijd merk ik dat ik het nu heel spannend vind! Onze twee zoontjes weten nog van niks en nog niet verteld aan ouders. Eerst maar even echo afwachten ❤️

Hoi Lydia: toi toi! :) ik duim mee. 
Ik ben zelf ook (ongeduldig) mijn echo aan het afwachten (12/5). Het lijkt nog zo ver weg, maar ik zal toch blij zijn als het zover is want ik voel me eigenlijk veel minder zwanger dan bij mijn eerste zwangerschap. Toen was ik heel moe (dat heb ik sommige dagen nog wel), misselijk, pijnlijke borsten. Vooral die misselijkheid en pijnlijke borsten die wegblijven maken we ongerust. Ik heb al getwijfeld om niet nog eens een zwangerschapstest te doen, maar dat is ook maar stom natuurlijk :) zijn er nog mensen die dit hebben? 

@Bo Ga ik heb serieus al 10 testen gedaan.. Slaat helemaal nergens op! Ik voel me ook heel anders dan bij mijn eerste zwangerschap en maak me ook veeeel meer zorgen dan toen. Heel bizar!
Hopelijk is het snel 12 mei! 

ooh TanteEss, wat ben ik blij dat jij dat schrijft :) ik heb me al afgevraagd of het iets met een ander geslacht zou te maken hebben... mijn hersenen draaien overuren

Boga Haha herkenbaar. Ik voel me ook heel anders dan bij de eerste. En dacht ook zal het misschien met geslacht te maken kunnen hebben. Ben wel nu al nieuwsgierig of het een broertje/zusje is! Maarja we moeten wachten. Hopelijk eerst een paar goede echo's voor iedereen?

Hoi dames, hier ook een positieve test. Verwacht rond 18 dec uitgerekend te zijn. Helaas tot 22 mei wachten op een echo. Duurt lang.. Moest bij de 1e ook tot 10 weken wachten, maar toch ? Inmiddels ook geregeld zo misselijk als een hond. Dit herken ik echt totaal niet van de vorige keer. Ook super moe de hele dag. Ik weet dat het een goed teken is, maar poeh hé. 

Terug
Bovenaan