@Julia: herkenbaar! Ik voel me ook niet heel erg zwanger. Ook ‘alleen’ last van vermoeidheid en gevoelige tepels. Heel af en toe een vlaag van misselijkheid, maar die is ook snel weer voorbij.
@GebruikerJane: Wat fijn dat je al eerder terecht kan voor een echo! Mijn verloskundigepraktijk heeft nog niks gecommuniceerd, ik wacht het even rustig af. Had me er eigenlijk ook al wel redelijk op ingesteld dat ik 24 mei (ongeveer 11 weken) de eerste echo zou hebben.
@Ditje: Duim voor je mee dat je snel terecht kan voor een echo! Stiekem toch wel leuk en spannend hè?
@Lydia Diana: Kan me voorstellen dat je het spannend vindt! Wat leuk dat je al 2 zoontjes hebt... Hoe oud zijn ze? Ik heb een zoontje van ruim 1,5 en denk dat hij het zich nog niet helemaal zal beseffen...
@BO GA: Ik heb hetzelfde, hoor! Heb tot nu toe al 5 zwangerschapstests gedaan! ? De laatste toen ik 8 dagen overtijd was. Ik snap je gevoel ook helemaal! Het is nu gewoon nog zo onzeker en als je dan ook nog eens weinig symptomen hebt, dan snap ik dat wel!
@TanteEss: Ow! Ben gelukkig niet de enige die al zoveel tests heeft gedaan! ? Ik maak me een of andere gekke reden ook meer zorgen! Veel meer onzekerheid dan bij de zwangerschap van mijn zoontje.
@Gebruiker10237259: Ow! Dat gevoel herken ik ook! Gevoel van ongeloof! Spannend, spannend, spannend!
@Gebruiker10234632: Wat spannend, je eerste zwangerschap! Gefeliciteerd! Denk dat het heel normaal is, dat je een beetje zenuwachtig bent!
@Lieke s: Wat fijn dat je morgen al terecht kan! Ik hoop op een goede echo voor je! ??
Ik heb het zelf nu mijn beste vriendinnen verteld en 2 collega’s... Ook mijn nichtje van 22 waar ik heel close mee ben, heb ik het verteld en merk dat ik daardoor meer rust in de kont heb! ? Met de rest willen we, denk ik, wel wachten tot 11 weken als we de eerste echo hebben gehad
Ik wens dat het bij iedereen goed mag gaan!