December 2020

Tante Ess wat fijn! Nu kan je toch wat meer genieten. 
Heb me aangemeld voor de fb groep. Heb hier alleen een andere naam haha. 
Ik doe deze keer ook mee met moeders voor moeders. De eerste keer was dat lastig omdat we in een appartement woonde en het dus niet voor de deur konden achterlaten. 
Nog meer hier die er aan meedoen? Voor mij is het dus nog nieuw?
Ik ben nu wel echt een van de laatste met een echo geloof ik haha. Op 21 mei als ik 9 weken ben. Maarja ben ook pas 24 dec uitgerekend. De tijd duurt alleen super lang zo..

[quote quote=10316058]Dag iedereen, Over de facebookgroep: als deze gesloten is, zou de groep niet op je profiel komen te staan. Maar als mensen expliciet op zoek gaan naar die facebookgroep en er dan ook lid van worden, kunnen ze de ledenlijst zien… Dan moet je natuurlijk al speurneuzen in de vriendengroep/familie hebben hé, of kom je erachter dat iemand ook uitgerekend is in december en kan je het geheim delen :). Wanneer de groep ‘geheim’ wordt, dan kan niemand deze vinden en kunnnen ze dus ook niet zien dat je lid bent. Ik heb de groep nog niet gevonden, wel een groep die heet “December baby’s 2020” met 11 leden. Klopt dit? Cheffie: is het je eerste kindje? Ooh wat was ik toen ook moe, echt niet normaal. Ik ging in mijn eerste trimester ook met mijn echtgenoot 3 weken door Amerika trekken. Hij lacht er nog steeds mee dat hij die reis een beetje alleen heeft gemaakt omdat ik vaak lag te slapen in de auto ? ? Bij mij was die moeheid er enkel in het eerste en derde trimester.[/quote]
Ja het is mijn eerste kindje. Ik moet er niet aan denken om nu zo ver te reizen en zo lang haha. Hopen dat dat moe heid er over een 3 4 weken af is. Echt vreselijk dit. 

Juliaa ik doe ook mee, voor de tweede keer :) heb jij ook iedere week 2 kratten in plaats van 1? Er is enorm tekort aan donateurs op dit moment..
ik denk nu we de Faceboekgroep hebben dat ik hier niet vaak meer kom, maar dat is ook niet echt nodig!

KlaverVier je bent al uit de Facebookgroep dus ik denk dat je mijn bericht niet meer hebt gezien... Ik zag toevallig tussen het aantal leden dat je (per ongeluk?) iemand hebt uitgenodigd om lid te worden.. Zou dat misschien de reden zijn dat iemand het heeft ontdekt?
Pas wanneer je lid bent van deze groep kun je de leden zien. Als je je er niet goed bij voelt snap ik dat je niet meer terugkomt, maar in principe kan niemand dit zomaar zien.

Gisteren me eerste echo gehad alles is goed gelukkig ? ik moet wel over 2 weken terug komen op 13 mei voor een termijn echo ze konden nu nog geen mooie echo maken omdat hij/zij nogal goed verstopt zit ? dus ook niet goed kunnen meten hoelang in zwanger ben  maar gelukkig is alles goed ?

@ Sandra ik heb vanmiddag mn telefonische intake. Dus heb nog geen idee. Is ook de eerste keer dat ik mee doe dus ben benieuwd. Hoop dat we nog steeds een kleinigheidje krijgen voor de moeite dat vind ik super leuk ? maar doe het vooral met het idee dat ik anderen kan helpen. Ken meerdere mensen bij wie het niet vanzelf gaat.

Fijn om te horen Lieke s!
Juliaa je krijgt zeker een heel fijn cadeautje. Zelfde als de vorige keer, ben heel blij met 2 exemplaren ? ik zal het verder nog niet verklappen. En inderdaad het gaat bij veel vrouwen niet vanzelf. Als wij uiteindelijk voor het traject pgd kiezen, heb ik ook hormonen nodig die gemaakt worden van de urine die ik nu inlever ?

Hoi allemaal!
Ik ben zwanger van mijn derde kindje en ben 25 december uitgerekend. Volgende week intake verloskundige.
het blijft spannend!
ik heb mij ook aangemeld bij de fb groep.
groetjes Sharon

Terug
Bovenaan