December 2020

[quote quote=10317817]@Miniburgers Wauw fijn om te horen. Gefeliciteerd!! Moest je inwendig of uitwendig een echo? Ik ben denk ik dan net 7 weken dus hopelijk zie ik ook wel iets duidelijk ?.. in iedergeval een kloppend hartje! Heb je de volgende echo pas met 11 weken of?? Groetjes[/quote]
Ik had een uitwendige echo. Grappig verhaal: we waren een beetje aan het praten of ik het spannend vond etc. En terwijl we dat deden, deed ik mijn schoenen uit, riem los, broek naar beneden, zegt de verloskundige: ‘Ow! Je mag je broek aanhouden, hoor! Ik ga eerst uitwendig proberen!’ Ik heb nog nooit een inwendige echo gehad ? Dus hoe ik erbij kwam... ??‍♀️ Geen idee!

Ja! De volgende is met ongeveer 11 weken (over 3 weken). 

Komt vast goed... Ze kunnen best veel, ook met uitwendig... Beeld bij mij was heel korrelig, maar zichtbaar genoeg en dan gaan ze niet voor inwendig. 

Hallo allemaal,
Ik heb gisteren mijn 2de echo gehad. 
De eerste was op 5w. ( omwille van medisch.)
Gisteren was ik 7weken. Het was een perfecte echo. Het kleintje gezien met een prachtig kloppend hartje.??
Tot nu toe zijn de echo's bij mij steeds inwendig geweest.☺️
Volgende echo op 12w ? nog 5 weken geduld hebben dus ?

[quote quote=10318139]Hallo allemaal, Ik heb gisteren mijn 2de echo gehad. De eerste was op 5w. ( omwille van medisch.) Gisteren was ik 7weken. Het was een perfecte echo. Het kleintje gezien met een prachtig kloppend hartje.?? Tot nu toe zijn de echo’s bij mij steeds inwendig geweest.☺️ Volgende echo op 12w ? nog 5 weken geduld hebben dus ?[/quote]
@Liefje: Wat superfijn!! Nu weer 5 weken wachten, dus? Ik kan niet wachten tot de 11 weken echo. Mijn echo van maandag was slecht zichtbaar, jammer... 

Hoi Miniburgers ,
Inderdaad nog 5weken wachten. ? Ben al zo ongeduldig de echo van dinsdag lijkt al weken geleden ?.
Oh waarschijnlijk doordat het een uitwendige was?
Mijn gynae kiest automatisch tot 8 weken voor inwendige echo.. 
Hopelijk zie je het met 11 weken wel heel duidelijk. ? Voor jou nog 3 weken geduld hebben dan ?

[quote quote=10318466]Hoi Miniburgers , Inderdaad nog 5weken wachten. ? Ben al zo ongeduldig de echo van dinsdag lijkt al weken geleden ?. Oh waarschijnlijk doordat het een uitwendige was? Mijn gynae kiest automatisch tot 8 weken voor inwendige echo.. Hopelijk zie je het met 11 weken wel heel duidelijk. ? Voor jou nog 3 weken geduld hebben dan ?[/quote]
Ja! Dat heb ik ook! Afgelopen maandag de eerste echo en dat lijkt alweer weeeeeken geleden! ? Onze VK probeert standaard eerst uitwendig en op zich vind ik dat wel fijn. Inmiddels nog maar 2 weken en 3 dagen wachten ??

Wat een verassing vandaag! Was even lichtelijk in shock en weet nog steeds niet helemaal hoe het kan! 

Eerste echo met 5+5 gehad. Toen zei ze dat ik uit moest gaan van 5+2 omdat ze nog niets kon zien. Er zat wel iets maar dat was heeeel vaag. Vandaag zou ik 8+4 zijn..
Verloskundige wilde het eerst uitwendig proberen en hup.. daar zagen we armpjes en beentjes met de navelstreng spelen waar we eigenlijk alleen wilde kijken of we een hartje zagen. In eerste instantie zei ik nogal beschuldigend dat ze écht verkeerd had gemeten. Paar pogingen verder kon het zelfs 10+1 zijn. 

Ik snap het nog steeds niet als ik kijk naar mijn cyclus maar hey, het is nu al een druk beebje! Dat beloofd wat haha.. 

[quote quote=10318830]Wat een verassing vandaag! Was even lichtelijk in shock en weet nog steeds niet helemaal hoe het kan! Eerste echo met 5+5 gehad. Toen zei ze dat ik uit moest gaan van 5+2 omdat ze nog niets kon zien. Er zat wel iets maar dat was heeeel vaag. Vandaag zou ik 8+4 zijn.. Verloskundige wilde het eerst uitwendig proberen en hup.. daar zagen we armpjes en beentjes met de navelstreng spelen waar we eigenlijk alleen wilde kijken of we een hartje zagen. In eerste instantie zei ik nogal beschuldigend dat ze écht verkeerd had gemeten. Paar pogingen verder kon het zelfs 10+1 zijn. Ik snap het nog steeds niet als ik kijk naar mijn cyclus maar hey, het is nu al een druk beebje! Dat beloofd wat haha..[/quote]
Ooooow! Dat is inderdaad een erg leuke verrassing! En wat leuk om zo’n druk hummeltje te zien, hè? ? Lekker van genieten! 

[quote quote=10318879] Ooooow! Dat is inderdaad een erg leuke verrassing! En wat leuk om zo’n druk hummeltje te zien, hè? ? Lekker van genieten![/quote]
Haha, ja echt heerlijk! Gewoon zo mini en dan met de navelstreng aan spelen. De verloskundige was ook helemaal aan glunderen! 

Over twee weken mag ik weer even gluren. Meteen aangegeven dat ze bovenaan mijn dossier zet dat ik het geslacht ook absoluut niet wil weten.. heb drie jongens dus stiekem hoop ik heel hard op een meisje. Komen we in december achter haha. 

Terug
Bovenaan