Hi!
Hier gaat het eigenlijk wel goed! Ik ben gestart met medicijnen voor de schildklier en hopelijk wordt de extreme vermoeidheid daarmee ook minder (zojuist nog 2 uur geslapen tijdens het middagdutje van mijn zoon). Gisteren heb ik de termijnecho gehad: druk kindje ? en kostte even wat moeite om deze goed in beeld te krijgen. Eerst uitwendig, toen inwendig, met een wig onder de billen weer inwendig, toen weer uitwendig, even plassen (blaas leegmaken) en weer uitwendig en tadaaaa!! Daar was de baby! ? Ze heeft het uiteindelijk goed kunnen meten en waar we zelf dachten 14 december, met de 8 weken echo werd dat 17 december, is de uitgerekende datum nu vastgesteld op 9 december ? Vandaag dus 11+6 weken zwanger ??
@Molli: Ik heb dus ook onwijs veel slaap nodig ?
@Alleenmaarjongens: Er is inderdaad een Facebookgroep! Werkt prettiger dan hier, vind ik zelf! En die emoties, verschrikkelijk! Mijn zoontje is ruim 1,5 en soms kan ik ineens zo in mijn emoties schieten als hij iets doet wat ik niet wil ? En ik merk: zodra mijn man thuiskomt, heb ik even ‘pauze’ ?