December 2020

[quote quote=10323590] Ooooow! Wat fijn! Had jij een onregelmatige cyclus? 2 weken is nogal wat! ? Maar superfijn dat het goed gaat daarbinnen! ? Ik duim voor je mee!! ??[/quote]
Nee, totaal niet! Plus voelde vrijwel altijd mijn eisprong. Maakt me nu ook niet meer uit. Kleintje doet het goed en vermaakt zich met de navelstreng haha! ?

Alleenmaarjongens super! Kei fijn dat jij hebt kunnen gluren. En toch wel leuk dat het deze keer misschien echt wel een meisje is ! ?

Ik lig sinds 16u weer plat. Morgen heb ik sowieso een controle maar nu weer hevig bloedverlies.. dus weer heel bang.
Hoop morgen weer een kloppend hartje te zien.

[quote quote=10323615]
Alleenmaarjongens super! Kei fijn dat jij hebt kunnen gluren. En toch wel leuk dat het deze keer misschien echt wel een meisje is ! ?

Ik lig sinds 16u weer plat. Morgen heb ik sowieso een controle maar nu weer hevig bloedverlies.. dus weer heel bang.
[/quote]
Ik ga voor je duimen! Even proberen te blijven denken dat er tal andere redenen kunnen zijn voor het bloedverlies. Dikke knuffel ?

[quote quote=10323615]

[/quote]
Hoe is het gegaan???

@liefje hoe gaat het nu met jou?

hier gaat alles wel oke. soms wel wat last van steken in men onderbuik. al wat minder misselijk heb ik het gevoel. ben nu 12w + 3. dinsdag eindelijk 2de echo en nipt test. als dinsdag alles goed is gaan we het van de daken schreeuwen:D. ik heb nog wel raar maar waar nog niet moeten huilen.. ik ben nochtans een redelijk gevoelig iemand.
hoe is het met de rest van jullie? hebben jullie ook nog zoveel slaap nodig?

[quote quote=10324786]@liefje hoe gaat het nu met jou? hier gaat alles wel oke. soms wel wat last van steken in men onderbuik. al wat minder misselijk heb ik het gevoel. ben nu 12w + 3. dinsdag eindelijk 2de echo en nipt test. als dinsdag alles goed is gaan we het van de daken schreeuwen:D. ik heb nog wel raar maar waar nog niet moeten huilen.. ik ben nochtans een redelijk gevoelig iemand. hoe is het met de rest van jullie? hebben jullie ook nog zoveel slaap nodig?[/quote]
Slaap valt gelukkig weer mee! Heb nu wel al vaste tijden dat ik naar de wc kan strompelen haha. Dat huilen is hier wel een dingetje hoor. Vooral leuk met serie/film kijken. Of een opstandige 7-jarige in de action die weigert mee naar buiten te lopen. 

Is er al een december groep op Facebook gemaakt? Wij moeten het nog aan twee personen vertellen als vriend weer terug is en dan gaan we het ook aan anderen vertellen. Hij is ook al voor eind volgende maand vanalles aan plannen wat ik verder niet mag weten.. Sowieso gender reveal op mijn verjaardag (vier ik normaal niet graag) maar meneer laat niks los en ik mag dus absoluut niet eerder weten wat het word. Al zou ik het al eerder kunnen weten ?? 

Hi!
Hier gaat het eigenlijk wel goed! Ik ben gestart met medicijnen voor de schildklier en hopelijk wordt de extreme vermoeidheid daarmee ook minder (zojuist nog 2 uur geslapen tijdens het middagdutje van mijn zoon). Gisteren heb ik de termijnecho gehad: druk kindje ? en kostte even wat moeite om deze goed in beeld te krijgen. Eerst uitwendig, toen inwendig, met een wig onder de billen weer inwendig, toen weer uitwendig, even plassen (blaas leegmaken) en weer uitwendig en tadaaaa!! Daar was de baby! ? Ze heeft het uiteindelijk goed kunnen meten en waar we zelf dachten 14 december, met de 8 weken echo werd dat 17 december, is de uitgerekende datum nu vastgesteld op 9 december ? Vandaag dus 11+6 weken zwanger ?? 

@Molli: Ik heb dus ook onwijs veel slaap nodig ? 

@Alleenmaarjongens: Er is inderdaad een Facebookgroep! Werkt prettiger dan hier, vind ik zelf! En die emoties, verschrikkelijk! Mijn zoontje is ruim 1,5 en soms kan ik ineens zo in mijn emoties schieten als hij iets doet wat ik niet wil ? En ik merk: zodra mijn man thuiskomt, heb ik even ‘pauze’ ?

Terug
Bovenaan